Розмір шрифту
-+
Колір сайту
Зображення
OnOff
х Шановні жителі міста Олешки, пропонуємо вам відповісти на пару питань, пов'язаних з перейменуванням вулиць. Натисніть тут щоб пройти опитування.


    Проведено позаплановий внутрішній аудит ефективності фінансово-господарської діяльності Комунального підприємства «Радсервіс»



    На виконання розпорядження міського голови від  07 червня 2021 року № 155 відділом з питань запобігання, виявлення корупції та внутрішнього аудиту виконавчого комітету Олешківської міської ради проведено позаплановий внутрішній аудит ефективності фінансово-господарської діяльності Комунального підприємства «Радсервіс» Олешківської міської ради  (далі КП «Радсервіс») за період з 01 січня 2018 року по 07 червня 2021 року за результатами якого виявлені порушення, а саме:.

    Встановлено факт відсутності наказу про облікову політику свідчить про порушення вимог Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 року № 996-XIV та не виконання вимог наказу Міністерства фінансів України 27 червня 2013 року  № 635.

    Порушено п. 1 пп. 1.3, роз. ІІІ «Положення про інвентаризацію активів і зобов’язань» затвердженого Наказом МФУ від 02.09.2014 № 789, а саме – відсутність в інвентаризаційних описах суми зносу та строку корисного використання та вимог ст. 9 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»

    Процедури закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, визначеному Наказами Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України  від 18 березня 2016 року № 473 та від 07 квітня 2020 № 648 та вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме - інформаційно-телекомунікаційній системі "PROZORRO " (за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua) не висвітлено на суму 77 702,75 грн.;

    КП «Радсервіс» витрачено з власного доходу 19 366,11 грн. на рахунки АТ «Херсонобленерго» за електроенергію, яку фактично не використовує;

    Порушено вимоги ЗУ ««Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 року № 996, а саме в частині відсутності укладених договорів на компенсацію комунальних послуг (електроенергії).

    Порушено вимоги статі 799 Цивільного кодексу України  та ст. 54 Закону України від 02 вересня 1993 року №  3425-XII «Про нотаріат», а саме договір оренди автомобіля не завірено нотаріально, що призвело до витрат КП «Радсервіс» у сумі 4 576,85 грн.

    Не виконано вимоги ст. 8 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в України» від 16.07.1999 №  996-ХІУ, наказу Міністерства фінансів України 27 червня 2013 року  № 635 та вимог п.3.5.8 наказу Міністерства транспорту України «Про затвердження норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті» від 10.02.1998 № 43, що призвело до витрат на пальне за період з 11.07.2018 по 31.12.2020  1 332,47 л у сумі 29 440,25 грн. за відсутності  укладеного та нотаріально посвідченого договору на використання автомобіля  та офіційних затверджених первинних документів на КП «Радсервіс» на використання палива та його витрати.

    Порушено вимоги наказу Міністерства фінансів України від 28 січня 2002 № 57 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 26 листопада 2012 № 1220, а саме: порушена типова форма штатного розпису, відсутній підпис головного бухгалтера, штатний розпис не затверджено засновником.

    Порушено вимоги Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність України» від 16.07.1999 №996-XIV в частині не відображення в бухгалтерській та фінансовій звітності кредиторської заборгованості по заробітній платі станом на 01 січня 2018 року в сумі 4007,76 гривень.

    Порушено вимоги ст. 115 та ст. 116 КЗпП  в частині несвоєчасної виплати працівнику заробітної плати в сумі 4007,76 гривень.

    Встановлено недоотримання заробітної плати директором КП «Радсурвіс»  Страховим О.В. у сумі 1999,99 гривень.

    Встановлено зайво витрачену головному бухгалтеру Божко Т.Б. заробітну плату у сумі 3280,77 гривень.

    Порушення ст. 29 КЗпП та  ст. 5 Закону України «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 року № 2694-XII директором КП «Радсервіс» - працівників КП «Радсервіс» не ознайомлено під підпис з колективним договором.

    Відсутня інструкція з діловодства та не додержані правила формування особових справ працівників, що суперечить Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 №1000/5.

    Відсутня обробка персональних даних відповідно до ч.5 ст.6 Закону України 01.06.2010 року №2297-VI "Про захист персональних даних".

    Порушено вимоги ст. 29 КЗпП України, ч. 1 ст. 41 Кодексу України про адміністративні правопорушення,  ст. 265 КЗпП та п. 6 Загальних положень Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затверджений наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 року № 336, а саме відсутність посадових інструкцій на КП «Радсервіс».

    Порушено вимоги Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21 жовтня 2011 року № 244, а саме – відсутні документи на капітальні будівлі ринку, технічний паспорт, розміщення ТС не відповідають схемі генерального плану ринку.

    Не доотримано прибутку КП «Радсервіс» в сумі 52 532 грн. за відсутності укладених договорів та відсутності сплати за бронювання торгівельних місць.

    Порушено ст. 117 Податкового кодексу країни в частині здійснення фізичними особами на території ринку Швидкової М, Мироненко О., Гаврилюк Н., та Литвиненко О. підприємницької діяльності без державної реєстрації, як фізична особа – підприємець.

     







    Читайте також:
    13.10.21 Стан виробничого травматизму за 9 місяців 2021 року

    13.10.21 Оголошення про скликання XX чергової сесії Олешківської міської ради VIII скликання

    12.10.21 Відбулося позачергове засідання виконавчого комітету

    11.10.21 В Олешківській територіальній громаді посилено карантинні заходи!

    11.10.21 Наповнення місцевого бюджету

    08.10.21 Основним завданням відділу юридичного забезпечення є правовий супровід роботи Олешківської

    08.10.21 ІНСТРУКЦІЯ щодо забезпечення боротьби зі знешкодження мишоподібних гризунів на території

    07.10.21 Оголошення про скликання XIX позачергової сесії Олешківської міської ради

    07.10.21 Навчання з написання грантових проєктів відбулося в Олешківській громаді.

    07.10.21 Відбулася зустріч з головами ліквідаційних комісій комунальних закладів, які знаходяться в

Телефон гарячої лінії 2-24-51
з 8:00 до 17:00 по будням

ОСТАННІ НОВИНИ
Подія дня
популярне

Проведено позаплановий внутрішній аудит ефективності фінансово-господарської діяльності Комунального підприємства «Радсервіс»



На виконання розпорядження міського голови від  07 червня 2021 року № 155 відділом з питань запобігання, виявлення корупції та внутрішнього аудиту виконавчого комітету Олешківської міської ради проведено позаплановий внутрішній аудит ефективності фінансово-господарської діяльності Комунального підприємства «Радсервіс» Олешківської міської ради  (далі КП «Радсервіс») за період з 01 січня 2018 року по 07 червня 2021 року за результатами якого виявлені порушення, а саме:.

Встановлено факт відсутності наказу про облікову політику свідчить про порушення вимог Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 року № 996-XIV та не виконання вимог наказу Міністерства фінансів України 27 червня 2013 року  № 635.

Порушено п. 1 пп. 1.3, роз. ІІІ «Положення про інвентаризацію активів і зобов’язань» затвердженого Наказом МФУ від 02.09.2014 № 789, а саме – відсутність в інвентаризаційних описах суми зносу та строку корисного використання та вимог ст. 9 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»

Процедури закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, визначеному Наказами Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України  від 18 березня 2016 року № 473 та від 07 квітня 2020 № 648 та вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме - інформаційно-телекомунікаційній системі "PROZORRO " (за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua) не висвітлено на суму 77 702,75 грн.;

КП «Радсервіс» витрачено з власного доходу 19 366,11 грн. на рахунки АТ «Херсонобленерго» за електроенергію, яку фактично не використовує;

Порушено вимоги ЗУ ««Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 року № 996, а саме в частині відсутності укладених договорів на компенсацію комунальних послуг (електроенергії).

Порушено вимоги статі 799 Цивільного кодексу України  та ст. 54 Закону України від 02 вересня 1993 року №  3425-XII «Про нотаріат», а саме договір оренди автомобіля не завірено нотаріально, що призвело до витрат КП «Радсервіс» у сумі 4 576,85 грн.

Не виконано вимоги ст. 8 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в України» від 16.07.1999 №  996-ХІУ, наказу Міністерства фінансів України 27 червня 2013 року  № 635 та вимог п.3.5.8 наказу Міністерства транспорту України «Про затвердження норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті» від 10.02.1998 № 43, що призвело до витрат на пальне за період з 11.07.2018 по 31.12.2020  1 332,47 л у сумі 29 440,25 грн. за відсутності  укладеного та нотаріально посвідченого договору на використання автомобіля  та офіційних затверджених первинних документів на КП «Радсервіс» на використання палива та його витрати.

Порушено вимоги наказу Міністерства фінансів України від 28 січня 2002 № 57 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 26 листопада 2012 № 1220, а саме: порушена типова форма штатного розпису, відсутній підпис головного бухгалтера, штатний розпис не затверджено засновником.

Порушено вимоги Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність України» від 16.07.1999 №996-XIV в частині не відображення в бухгалтерській та фінансовій звітності кредиторської заборгованості по заробітній платі станом на 01 січня 2018 року в сумі 4007,76 гривень.

Порушено вимоги ст. 115 та ст. 116 КЗпП  в частині несвоєчасної виплати працівнику заробітної плати в сумі 4007,76 гривень.

Встановлено недоотримання заробітної плати директором КП «Радсурвіс»  Страховим О.В. у сумі 1999,99 гривень.

Встановлено зайво витрачену головному бухгалтеру Божко Т.Б. заробітну плату у сумі 3280,77 гривень.

Порушення ст. 29 КЗпП та  ст. 5 Закону України «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 року № 2694-XII директором КП «Радсервіс» - працівників КП «Радсервіс» не ознайомлено під підпис з колективним договором.

Відсутня інструкція з діловодства та не додержані правила формування особових справ працівників, що суперечить Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 №1000/5.

Відсутня обробка персональних даних відповідно до ч.5 ст.6 Закону України 01.06.2010 року №2297-VI "Про захист персональних даних".

Порушено вимоги ст. 29 КЗпП України, ч. 1 ст. 41 Кодексу України про адміністративні правопорушення,  ст. 265 КЗпП та п. 6 Загальних положень Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затверджений наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 року № 336, а саме відсутність посадових інструкцій на КП «Радсервіс».

Порушено вимоги Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21 жовтня 2011 року № 244, а саме – відсутні документи на капітальні будівлі ринку, технічний паспорт, розміщення ТС не відповідають схемі генерального плану ринку.

Не доотримано прибутку КП «Радсервіс» в сумі 52 532 грн. за відсутності укладених договорів та відсутності сплати за бронювання торгівельних місць.

Порушено ст. 117 Податкового кодексу країни в частині здійснення фізичними особами на території ринку Швидкової М, Мироненко О., Гаврилюк Н., та Литвиненко О. підприємницької діяльності без державної реєстрації, як фізична особа – підприємець.

 







Читайте також:
13.10.21 Стан виробничого травматизму за 9 місяців 2021 року

13.10.21 Оголошення про скликання XX чергової сесії Олешківської міської ради VIII скликання

12.10.21 Відбулося позачергове засідання виконавчого комітету

11.10.21 В Олешківській територіальній громаді посилено карантинні заходи!

11.10.21 Наповнення місцевого бюджету

08.10.21 Основним завданням відділу юридичного забезпечення є правовий супровід роботи Олешківської

08.10.21 ІНСТРУКЦІЯ щодо забезпечення боротьби зі знешкодження мишоподібних гризунів на території

07.10.21 Оголошення про скликання XIX позачергової сесії Олешківської міської ради

07.10.21 Навчання з написання грантових проєктів відбулося в Олешківській громаді.

07.10.21 Відбулася зустріч з головами ліквідаційних комісій комунальних закладів, які знаходяться в