Розмір шрифту
-+
Колір сайту
Зображення
OnOff
х Шановні жителі міста Олешки, пропонуємо вам відповісти на пару питань, пов'язаних з перейменуванням вулиць. Натисніть тут щоб пройти опитування.


    Про проведення позапланового внутрішнього аудиту оцінки ефективності фінансово-господарської діяльності Комунального підприємства «Підприємство по поводженню з відходами»



    На виконання розпорядження міського голови Олешківської міської ради від 26 травня 2021 року №145 «Про проведення позапланового внутрішнього аудиту оцінки ефективності фінансово-господарської діяльності Комунального підприємства «Підприємство по поводженню з відходами» Олешківської міської ради (далі – КП «ППВ») відділом з питань запобігання, виявлення корупції та внутрішнього аудиту виконавчого комітету Олешківської міської ради проведено позаплановий внутрішній аудит за результатами якого виявлені порушення, а саме:

    • порушено вимоги абзацу 4 пункту статті 8 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», що виразилось у відсутності на КП «ППВ» затверджених правил документообігу;
    • порушено вимоги пунктів 7, 10 Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879 та статей 10, 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні, а саме – перед складанням річної звітності за 2018, 2019 та 2020 роки на КП «ППВ» не проведено щорічну суцільну інвентаризацію, у тому числі інвентаризацію розрахунків з бюджетом та з відрахувань на загальнообов’язкове страхування, дебіторської та кредиторської заборгованостей за товари, роботи, що свідчить про неналежну організацію бухгалтерського обліку активів і зобов’язань в КП «ППВ»;
    • порушено вимоги пункту абзацу 4 пункту статті 8 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та пункту 1.2 Методичних рекомендацій щодо облікової політики підприємства, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 27.06.2013 № 635, а саме – наказ про облікову політику Підприємства не погоджено органом, до сфери управління якого воно належить, або уповноваженим органом відповідно до установчих документів;
    • порушено вимоги пункту 44.3 статті 44 Податкового Кодексу України, якою передбачено, що платники податків зобов’язані забезпечити зберігання документів, визначених пунктом 44.1 цієї статті, що виразилось у незабезпеченні збереження регістрів бухгалтерського обліку та будь-яких первинні документи та документи бухгалтерського обліку, що стали підставою для здійснення бухгалтерських операцій за період 2019-2020 років;
    • не підтверджується документально інформація щодо надходження, використання та подальшого списання рекламної площини, макетів, листівок та продуктів поліграфічних послуг, придбаної протягом 2018 року за кошти місцевого бюджету на загальну суму 93 135,5 грн.;
    • встановлено відсутність будь-яких заяв до внутрішніх наказів, які б підтверджували факти прийняття на роботу працівників, звільнення працівників, заяви на надання відпустки, накази про оплату праці працівників КП «ППВ» тощо, чим порушено вимоги Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженого наказом Міністерства юстиції України № 578/5 від 12.04.2012;
    • порушено вимоги статті 3 Закону України «Про охорону праці» та Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженого Постановою КМУ від 01.08.1992 № 442, а саме на КП «ППВ» відсутні документи, які б підтверджували організацію та проведення атестації робочих місць за умовами праці на відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці;
    • встановлено відсутність інструкції з діловодства, що суперечить Правилам організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 №1000/5;
    • встановлено відсутність ведення обліку відомостей про військовозобов'язаних і призовників за місцем їх роботи, що суперечить вимогам пункту 39 Постанови КМУ від 07.12.2016 року № 921 «Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов'язаних» - розділ «Відомості про військовий облік»;
    • порушено вимоги пункту 2.5 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом від 29.07.93 р № 58, а саме: відсутня форма № П-2, яка обов'язково заповнюється особами, які використовують найману працю;
    • встановлено відсутність повідомлень про дозвіл на обробку персональних даних всіх працівників КП «ППВ чим порушено частину 5 статті 6 Закону України «Про захист персональних даних»;
    • внаслідок некоректного розрахунку калькуляції на обрізку з прорідженням крон дерев та видалення механізованим способом з вивезенням, має місце необґрунтоване перерахування коштів міського бюджету на рахунок КП «ППВ» у сумі 53 707,7 грн., що може свідчити про вчинення правопорушення, передбачене Кримінальним Кодексом України та має стати предметом розгляду відповідних правоохоронних органів;
    • завищення вартості робіт, виконання яких здійснювалось ПФ «Ремсан» за договорами, загальна вартість робіт за якими складає 166 119,6 грн., за рахунок безпідставного включення до калькуляції вартості автомобіля, у сумі 41 436 грн. Також через відсутність обґрунтування включення до розрахунку до зазначених договорів вартості робіт податку у 10 %, сума якого склала 164 грн./година, не підтверджується об’єктивність та правомірність його включення до загальної вартості надання послуг, у зв’язку з чим не підтверджується правомірність перерахування коштів у сумі 15 101,12 грн., що може свідчити про вчинення правопорушення, передбачене Кримінальним Кодексом України та має стати предметом розгляду відповідних правоохоронних органів;
    • за результатом укладення актів приймання виконаних робіт та перерахування коштів за договорами між КП «ППВ» та ФОП Шерстюк І.В. у день укладення договорів, враховуючи положення пунктів 6.1 та 6.2 договорів та дат укладення договорів та актів виконаних робіт, встановлено, що обсяг наданих послуг, зазначений у актах, виконано у період часу між укладенням договорів та актів, тобто за 1 робочий день, встановлено факт безпідставного перерахування коштів у сумі 119 027 грн., що може свідчити про вчинення правопорушення, передбачене Кримінальним Кодексом України та має стати предметом розгляду відповідних правоохоронних органів;
    • встановлено порушення вимог ст. 29 Кодексу законів про працю України (КЗпП) та наказу Держкомстату від 05.12.2008 р. № 489, а саме – відсутність табелів робочого часу, графіків чергувань, відомостей про нарахування та виплату заробітної плати та інших документів з обліку кадрів за 2019 – 2020 роки, що унеможливило підтвердження правильності та законності нарахування та виплати заробітної плати особам на суму 242 700 грн.;
    • порушення вимог статті 11 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено визначення або призначення уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівлі (у редакції Закону станом на 01.01.2018 – утворення тендерного комітету або визначення уповноваженої особи), що виразилось у відсутності на Підприємстві такої особи або тендерного комітету.
    • не забезпечено висвітлення звіту про договір укладений з ТОВ «Відев» (ЄДРПОУ 39144801) на суму 130 000 грн., що суперечить вимогам частини 1 статті 2, пункту 3 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції від 27.01.2018, якою передбачено, що у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 даного Закону;
    • неефективне витрачання коштів місцевого бюджету на утримання інспекції з благоустрою у складі КП «ППВ» у сумі 262 608,48 грн. Так, фактично протягом 2018 року, інспекцією складено та направлено на розгляд адміністративної комісії при виконавчому комітеті Олешківської міської ради 9 протоколів, загальна сума штрафних санкцій за якими склала – 5 440 грн., а до міського бюджету надійшло 3100 грн;
    • встановлено фактичну відсутність (нестачу) інших матеріальних цінностей на суму 120 307,63 грн.

    Листом від 06 липня 2021 року № 2839/04-12/2021 до відділення поліції №2 Херсонського районного управління поліції ГУНП в Херсонській області направлено матеріали аудиторського звіту у зв’язку з можливою наявністю у діях посадових осіб КП «ППВ» за період з 01 січня 2018 року по 21 квітня 2021 року складу кримінальних правопорушень.

     







    Читайте також:
    13.10.21 Стан виробничого травматизму за 9 місяців 2021 року

    13.10.21 Оголошення про скликання XX чергової сесії Олешківської міської ради VIII скликання

    12.10.21 Відбулося позачергове засідання виконавчого комітету

    11.10.21 В Олешківській територіальній громаді посилено карантинні заходи!

    11.10.21 Наповнення місцевого бюджету

    08.10.21 Основним завданням відділу юридичного забезпечення є правовий супровід роботи Олешківської

    08.10.21 ІНСТРУКЦІЯ щодо забезпечення боротьби зі знешкодження мишоподібних гризунів на території

    07.10.21 Оголошення про скликання XIX позачергової сесії Олешківської міської ради

    07.10.21 Навчання з написання грантових проєктів відбулося в Олешківській громаді.

    07.10.21 Відбулася зустріч з головами ліквідаційних комісій комунальних закладів, які знаходяться в

Телефон гарячої лінії 2-24-51
з 8:00 до 17:00 по будням

ОСТАННІ НОВИНИ
Подія дня
популярне

Про проведення позапланового внутрішнього аудиту оцінки ефективності фінансово-господарської діяльності Комунального підприємства «Підприємство по поводженню з відходами»



На виконання розпорядження міського голови Олешківської міської ради від 26 травня 2021 року №145 «Про проведення позапланового внутрішнього аудиту оцінки ефективності фінансово-господарської діяльності Комунального підприємства «Підприємство по поводженню з відходами» Олешківської міської ради (далі – КП «ППВ») відділом з питань запобігання, виявлення корупції та внутрішнього аудиту виконавчого комітету Олешківської міської ради проведено позаплановий внутрішній аудит за результатами якого виявлені порушення, а саме:

  • порушено вимоги абзацу 4 пункту статті 8 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», що виразилось у відсутності на КП «ППВ» затверджених правил документообігу;
  • порушено вимоги пунктів 7, 10 Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.09.2014 № 879 та статей 10, 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні, а саме – перед складанням річної звітності за 2018, 2019 та 2020 роки на КП «ППВ» не проведено щорічну суцільну інвентаризацію, у тому числі інвентаризацію розрахунків з бюджетом та з відрахувань на загальнообов’язкове страхування, дебіторської та кредиторської заборгованостей за товари, роботи, що свідчить про неналежну організацію бухгалтерського обліку активів і зобов’язань в КП «ППВ»;
  • порушено вимоги пункту абзацу 4 пункту статті 8 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та пункту 1.2 Методичних рекомендацій щодо облікової політики підприємства, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 27.06.2013 № 635, а саме – наказ про облікову політику Підприємства не погоджено органом, до сфери управління якого воно належить, або уповноваженим органом відповідно до установчих документів;
  • порушено вимоги пункту 44.3 статті 44 Податкового Кодексу України, якою передбачено, що платники податків зобов’язані забезпечити зберігання документів, визначених пунктом 44.1 цієї статті, що виразилось у незабезпеченні збереження регістрів бухгалтерського обліку та будь-яких первинні документи та документи бухгалтерського обліку, що стали підставою для здійснення бухгалтерських операцій за період 2019-2020 років;
  • не підтверджується документально інформація щодо надходження, використання та подальшого списання рекламної площини, макетів, листівок та продуктів поліграфічних послуг, придбаної протягом 2018 року за кошти місцевого бюджету на загальну суму 93 135,5 грн.;
  • встановлено відсутність будь-яких заяв до внутрішніх наказів, які б підтверджували факти прийняття на роботу працівників, звільнення працівників, заяви на надання відпустки, накази про оплату праці працівників КП «ППВ» тощо, чим порушено вимоги Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженого наказом Міністерства юстиції України № 578/5 від 12.04.2012;
  • порушено вимоги статті 3 Закону України «Про охорону праці» та Порядку проведення атестації робочих місць за умовами праці, затвердженого Постановою КМУ від 01.08.1992 № 442, а саме на КП «ППВ» відсутні документи, які б підтверджували організацію та проведення атестації робочих місць за умовами праці на відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці;
  • встановлено відсутність інструкції з діловодства, що суперечить Правилам організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджені наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 №1000/5;
  • встановлено відсутність ведення обліку відомостей про військовозобов'язаних і призовників за місцем їх роботи, що суперечить вимогам пункту 39 Постанови КМУ від 07.12.2016 року № 921 «Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов'язаних» - розділ «Відомості про військовий облік»;
  • порушено вимоги пункту 2.5 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом від 29.07.93 р № 58, а саме: відсутня форма № П-2, яка обов'язково заповнюється особами, які використовують найману працю;
  • встановлено відсутність повідомлень про дозвіл на обробку персональних даних всіх працівників КП «ППВ чим порушено частину 5 статті 6 Закону України «Про захист персональних даних»;
  • внаслідок некоректного розрахунку калькуляції на обрізку з прорідженням крон дерев та видалення механізованим способом з вивезенням, має місце необґрунтоване перерахування коштів міського бюджету на рахунок КП «ППВ» у сумі 53 707,7 грн., що може свідчити про вчинення правопорушення, передбачене Кримінальним Кодексом України та має стати предметом розгляду відповідних правоохоронних органів;
  • завищення вартості робіт, виконання яких здійснювалось ПФ «Ремсан» за договорами, загальна вартість робіт за якими складає 166 119,6 грн., за рахунок безпідставного включення до калькуляції вартості автомобіля, у сумі 41 436 грн. Також через відсутність обґрунтування включення до розрахунку до зазначених договорів вартості робіт податку у 10 %, сума якого склала 164 грн./година, не підтверджується об’єктивність та правомірність його включення до загальної вартості надання послуг, у зв’язку з чим не підтверджується правомірність перерахування коштів у сумі 15 101,12 грн., що може свідчити про вчинення правопорушення, передбачене Кримінальним Кодексом України та має стати предметом розгляду відповідних правоохоронних органів;
  • за результатом укладення актів приймання виконаних робіт та перерахування коштів за договорами між КП «ППВ» та ФОП Шерстюк І.В. у день укладення договорів, враховуючи положення пунктів 6.1 та 6.2 договорів та дат укладення договорів та актів виконаних робіт, встановлено, що обсяг наданих послуг, зазначений у актах, виконано у період часу між укладенням договорів та актів, тобто за 1 робочий день, встановлено факт безпідставного перерахування коштів у сумі 119 027 грн., що може свідчити про вчинення правопорушення, передбачене Кримінальним Кодексом України та має стати предметом розгляду відповідних правоохоронних органів;
  • встановлено порушення вимог ст. 29 Кодексу законів про працю України (КЗпП) та наказу Держкомстату від 05.12.2008 р. № 489, а саме – відсутність табелів робочого часу, графіків чергувань, відомостей про нарахування та виплату заробітної плати та інших документів з обліку кадрів за 2019 – 2020 роки, що унеможливило підтвердження правильності та законності нарахування та виплати заробітної плати особам на суму 242 700 грн.;
  • порушення вимог статті 11 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено визначення або призначення уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівлі (у редакції Закону станом на 01.01.2018 – утворення тендерного комітету або визначення уповноваженої особи), що виразилось у відсутності на Підприємстві такої особи або тендерного комітету.
  • не забезпечено висвітлення звіту про договір укладений з ТОВ «Відев» (ЄДРПОУ 39144801) на суму 130 000 грн., що суперечить вимогам частини 1 статті 2, пункту 3 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції від 27.01.2018, якою передбачено, що у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 даного Закону;
  • неефективне витрачання коштів місцевого бюджету на утримання інспекції з благоустрою у складі КП «ППВ» у сумі 262 608,48 грн. Так, фактично протягом 2018 року, інспекцією складено та направлено на розгляд адміністративної комісії при виконавчому комітеті Олешківської міської ради 9 протоколів, загальна сума штрафних санкцій за якими склала – 5 440 грн., а до міського бюджету надійшло 3100 грн;
  • встановлено фактичну відсутність (нестачу) інших матеріальних цінностей на суму 120 307,63 грн.

Листом від 06 липня 2021 року № 2839/04-12/2021 до відділення поліції №2 Херсонського районного управління поліції ГУНП в Херсонській області направлено матеріали аудиторського звіту у зв’язку з можливою наявністю у діях посадових осіб КП «ППВ» за період з 01 січня 2018 року по 21 квітня 2021 року складу кримінальних правопорушень.

 







Читайте також:
13.10.21 Стан виробничого травматизму за 9 місяців 2021 року

13.10.21 Оголошення про скликання XX чергової сесії Олешківської міської ради VIII скликання

12.10.21 Відбулося позачергове засідання виконавчого комітету

11.10.21 В Олешківській територіальній громаді посилено карантинні заходи!

11.10.21 Наповнення місцевого бюджету

08.10.21 Основним завданням відділу юридичного забезпечення є правовий супровід роботи Олешківської

08.10.21 ІНСТРУКЦІЯ щодо забезпечення боротьби зі знешкодження мишоподібних гризунів на території

07.10.21 Оголошення про скликання XIX позачергової сесії Олешківської міської ради

07.10.21 Навчання з написання грантових проєктів відбулося в Олешківській громаді.

07.10.21 Відбулася зустріч з головами ліквідаційних комісій комунальних закладів, які знаходяться в