Відділ державної реєстрації та надання адміністративних послуг


     

    Відділ державної реєстрації та надання адміністративних послуг виконавчого комітету Олешківської міської ради

     

    Завдання та функції відділу:

    • Забезпечує здійснення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до законодавства.
    • Здійснює матеріально-технічне забезпечення роботи державних реєстраторів.
    • Здійснює координацію та організацію роботи державних реєстраторів.
    • У межах своєї компетенції узагальнює та розробляє пропозиції щодо вдосконалення практичного застосування законодавства України і вносить їх на розгляд виконавчого комітету.
    • Готує пропозиції щодо формування та реалізації державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.
    • Узагальнює практику застосування законодавства з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, готує пропозиції щодо його вдосконалення.
    • Забезпечує ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
    • Здійснює контроль за дотриманням законодавства та організації роботи у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.
    • Вживає заходи для запобігання порушення у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.
    • 3абезпечує взяття на облік безхазяйного нерухомого майна відповідно до законодавства.
    • Забезпечує реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб, які проживають на території міської ради.
    • Готує звіти щодо витрачання бланків у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.
    • Здійснює інші заходи щодо підвищення ефективності роботи у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.
    • Здійснює державну реєстрацію юридичних осіб, та фізичних осіб - підприємців (далі - державна реєстрація) - офіційне визнання шляхом засвідчення державою факту створення або припинення юридичної особи, професійної спілки, її організації або об'єднання, організації роботодавців, об'єднань організацій роботодавців та їхньої символіки, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, про юридичну особу та фізичну особу - підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій.
    • Готує витяги з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
    • Готує виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
    • Забезпечує максимальний доступ до інформації та послуг у сфері державної реєстрації, ліцензування та дозвільної системи у сфері господарської діяльності через портал електронних сервісів - веб-сайт, організований як системне багаторівневе об'єднання різних ресурсів та сервісів.
    • Готує Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - єдина державна інформаційна система, що забезпечує збирання, накопичення, обробку, захист, облік та надання інформації про юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадські формування, що не мають статусу юридичної особи.
    • Сприяє розвитку та створенню сприятливого інвестиційного клімату на території міста шляхом спрощення процедури реєстрації, надає консультативні безоплатні послуги юридичним і фізичним особам щодо реєстрації, припинення діяльності підприємств, організацій, установ.
    • Здійснює інформаційне та консультативне забезпечення суб'єктів підприємництва з питань державної реєстрації.
    • Здійснює організацію проведення виїмки, витребування документів з реєстраційних справ.
    • Забезпечує здійснення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відповідно до законодавства.
    • Приймає рішення щодо взяття до уваги повідомлення організацій всеукраїнських професійних спілок.
    • Забезпечує надання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відповідно до законодавства.
    • Проводить спеціальну перевірку наявності в осіб, які претендують на зайняття посад, пов'язаних з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, корпоративних прав.
    • Приймає повідомлення про зміни до статуту (положення), складу керівних органів, місцезнаходження та припинення діяльності місцевих осередків громадських об'єднань зі статусом юридичної особи.
    • Приймає рішення щодо державної реєстрації змін до Положення про постійно діючі третейські суди, регламенту третейських судів, списків третейських суддів.
    • Виконує функції Реєстратора Єдиного реєстру громадських формувань.
    • Готує звітність щодо вищезазначених громадських формувань та друкованих засобів масової інформації.
    • Здійснює внесення відомостей про місце проживання або місце перебування із зазначенням адреси одного житла особи чи адреси спеціалізованої соціальної установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту, військової частини до визначених законодавством документів та до реєстраційного обліку центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері реєстрації фізичних осіб.
    • Організовує розгляд депутатських звернень та депутатських запитів народних депутатів України; звернень громадян, підприємств, установ, організацій всіх форм власності та запитів на публічну інформацію з питань, що відносяться до компетенції Відділу.
    • Взаємодіє з підприємствами, установами і організаціями з метою обміну досвідом роботи з питань, що належать до компетенції Відділу.
    • У межах компетенції проводить семінари та заходи інформаційного характеру.
    • Взаємодіє з підприємствами, установами та організаціями в забезпеченні здійснення реєстрації місця проживання громадян та зняття з реєстрації, відповідно до законодавства.
    • Перевіряє правильність заповнення заяв про реєстрацію місця проживання і зняття з реєстрації, та наявність необхідних для реєстрації місця проживання і зняття з реєстрації, документів.
    • Здійснює видачу довідок особам, які проживають на території міської ради.
    • Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством.

     

    ГРАФІК РОБОТИ

    З понеділка до четверга - 8.00 до 17.00 год.

    П’ятниця – 8.00 до 16.45 год.

    Обідня перерва – 12.00- 12.45 год.

    Вихідні дні – субота, неділя

    Прийом громадян:

    1) З питань реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання:

    Понеділок, четвер – 8.00-15.00

    Обідня перерва – 12.00-12.45

    Середа - 8.00 - 12.00

    2) Видача довідок:

    Вівторок, п’ятниця. – 8.00-15.00

    Обідня перерва: 12.00-12.45

    3) З питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців:

    Понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця – 8.00-15.00

    Обідня перерва: 12.00-12.45

    Середа – 8.00 - 12.00

     

    Адреса:

    вулиця Гвардійська, 30

    м.Олешки

    Херсонської області

    тел. (05542) 2 29 51

    Електронна адреса: chorna@oleshki-rada.gov.ua

     

    Структура відділу

    Чорна Оксана Анатоліївна начальник відділу   тел. (05542) 2 29 51
    Добровольська Ольга Миколаївна спеціаліст І категорії   тел. (05542) 2 29 51
    Москальова Юлія Валеріївна спеціаліст І категорії   тел. (05542) 2 29 51
    Кабалюк Олексій Григорович спеціаліст І категорії  тел. (05542) 2 29 51
    Везенюк Тетяна Олександрівна спеціаліст І категорії   тел. (05542) 2 29 51
    Опер Лідія Іванівна спеціаліст І категорії   тел. (05542) 2 29 51

     

     

Відділ державної реєстрації та надання адміністративних послуг


 

Відділ державної реєстрації та надання адміністративних послуг виконавчого комітету Олешківської міської ради

 

Завдання та функції відділу:

  • Забезпечує здійснення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до законодавства.
  • Здійснює матеріально-технічне забезпечення роботи державних реєстраторів.
  • Здійснює координацію та організацію роботи державних реєстраторів.
  • У межах своєї компетенції узагальнює та розробляє пропозиції щодо вдосконалення практичного застосування законодавства України і вносить їх на розгляд виконавчого комітету.
  • Готує пропозиції щодо формування та реалізації державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.
  • Узагальнює практику застосування законодавства з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, готує пропозиції щодо його вдосконалення.
  • Забезпечує ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
  • Здійснює контроль за дотриманням законодавства та організації роботи у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.
  • Вживає заходи для запобігання порушення у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.
  • 3абезпечує взяття на облік безхазяйного нерухомого майна відповідно до законодавства.
  • Забезпечує реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб, які проживають на території міської ради.
  • Готує звіти щодо витрачання бланків у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.
  • Здійснює інші заходи щодо підвищення ефективності роботи у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.
  • Здійснює державну реєстрацію юридичних осіб, та фізичних осіб - підприємців (далі - державна реєстрація) - офіційне визнання шляхом засвідчення державою факту створення або припинення юридичної особи, професійної спілки, її організації або об'єднання, організації роботодавців, об'єднань організацій роботодавців та їхньої символіки, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, про юридичну особу та фізичну особу - підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій.
  • Готує витяги з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
  • Готує виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
  • Забезпечує максимальний доступ до інформації та послуг у сфері державної реєстрації, ліцензування та дозвільної системи у сфері господарської діяльності через портал електронних сервісів - веб-сайт, організований як системне багаторівневе об'єднання різних ресурсів та сервісів.
  • Готує Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - єдина державна інформаційна система, що забезпечує збирання, накопичення, обробку, захист, облік та надання інформації про юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадські формування, що не мають статусу юридичної особи.
  • Сприяє розвитку та створенню сприятливого інвестиційного клімату на території міста шляхом спрощення процедури реєстрації, надає консультативні безоплатні послуги юридичним і фізичним особам щодо реєстрації, припинення діяльності підприємств, організацій, установ.
  • Здійснює інформаційне та консультативне забезпечення суб'єктів підприємництва з питань державної реєстрації.
  • Здійснює організацію проведення виїмки, витребування документів з реєстраційних справ.
  • Забезпечує здійснення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відповідно до законодавства.
  • Приймає рішення щодо взяття до уваги повідомлення організацій всеукраїнських професійних спілок.
  • Забезпечує надання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відповідно до законодавства.
  • Проводить спеціальну перевірку наявності в осіб, які претендують на зайняття посад, пов'язаних з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, корпоративних прав.
  • Приймає повідомлення про зміни до статуту (положення), складу керівних органів, місцезнаходження та припинення діяльності місцевих осередків громадських об'єднань зі статусом юридичної особи.
  • Приймає рішення щодо державної реєстрації змін до Положення про постійно діючі третейські суди, регламенту третейських судів, списків третейських суддів.
  • Виконує функції Реєстратора Єдиного реєстру громадських формувань.
  • Готує звітність щодо вищезазначених громадських формувань та друкованих засобів масової інформації.
  • Здійснює внесення відомостей про місце проживання або місце перебування із зазначенням адреси одного житла особи чи адреси спеціалізованої соціальної установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту, військової частини до визначених законодавством документів та до реєстраційного обліку центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері реєстрації фізичних осіб.
  • Організовує розгляд депутатських звернень та депутатських запитів народних депутатів України; звернень громадян, підприємств, установ, організацій всіх форм власності та запитів на публічну інформацію з питань, що відносяться до компетенції Відділу.
  • Взаємодіє з підприємствами, установами і організаціями з метою обміну досвідом роботи з питань, що належать до компетенції Відділу.
  • У межах компетенції проводить семінари та заходи інформаційного характеру.
  • Взаємодіє з підприємствами, установами та організаціями в забезпеченні здійснення реєстрації місця проживання громадян та зняття з реєстрації, відповідно до законодавства.
  • Перевіряє правильність заповнення заяв про реєстрацію місця проживання і зняття з реєстрації, та наявність необхідних для реєстрації місця проживання і зняття з реєстрації, документів.
  • Здійснює видачу довідок особам, які проживають на території міської ради.
  • Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством.

 

ГРАФІК РОБОТИ

З понеділка до четверга - 8.00 до 17.00 год.

П’ятниця – 8.00 до 16.45 год.

Обідня перерва – 12.00- 12.45 год.

Вихідні дні – субота, неділя

Прийом громадян:

1) З питань реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання:

Понеділок, четвер – 8.00-15.00

Обідня перерва – 12.00-12.45

Середа - 8.00 - 12.00

2) Видача довідок:

Вівторок, п’ятниця. – 8.00-15.00

Обідня перерва: 12.00-12.45

3) З питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців:

Понеділок, вівторок, четвер, п’ятниця – 8.00-15.00

Обідня перерва: 12.00-12.45

Середа – 8.00 - 12.00

 

Адреса:

вулиця Гвардійська, 30

м.Олешки

Херсонської області

тел. (05542) 2 29 51

Електронна адреса: chorna@oleshki-rada.gov.ua

 

Структура відділу

Чорна Оксана Анатоліївна начальник відділу   тел. (05542) 2 29 51
Добровольська Ольга Миколаївна спеціаліст І категорії   тел. (05542) 2 29 51
Москальова Юлія Валеріївна спеціаліст І категорії   тел. (05542) 2 29 51
Кабалюк Олексій Григорович спеціаліст І категорії  тел. (05542) 2 29 51
Везенюк Тетяна Олександрівна спеціаліст І категорії   тел. (05542) 2 29 51
Опер Лідія Іванівна спеціаліст І категорії   тел. (05542) 2 29 51