Відділ закупівель


    Відділ закупівель виконавчого комітету Олешківської міської ради

     

    Завдання та функції відділу:

    • Згідно з вимогами чинного законодавства України відділ закупівель відповідає за організацію та проведення для потреб виконавчого комітету Олешківської міської ради закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконання робіт.
    • Основними завданнями відділу є:
    • Робота по формуванню закупівель, складанню річних планів на проведення торгів.
    • Здійснення заходів щодо координації закупівель товарів, робіт і послуг за рахунок коштів державного бюджету, а саме:
      підготовка тендерної документації та організація проведення торгів;
      публікація оголошень про заплановані закупівлі та результатів про проведені закупівлі;
      ведення звітності про закупівлю товарів, робіт і послуг;
      підготовка матеріалів для вирішення спорів, що стосуються процедурних питань проведення торгів;
      перевірка договорів, в тому числі тих, які укладаються в результаті проведення закупівель, на відповідність їх діючому законодавству;
      організація забезпечення заходів щодо своєчасного розміщення для оприлюднення необхідної інформації про здійснення закупівель;
      сприяння органам, що здійснюють державний нагляд (контроль) у сфері закупівель, у виконанні ними своїх повноважень відповідно до законодавства, зокрема створення належних умов для проведення перевірок, надання у встановлений строк необхідних документів і відповідних пояснень;
      здійснення контролю за строками укладання договорів про закупівлі;
      планування протягом року здійснення процедур закупівель відповідно до затвердженого кошторису, фінансового плану (плану асигнувань, плану використання бюджетних (державних) коштів); складання та підготовка до затвердження річного плану закупівель виконавчого комітету Олешківської міської ради;
      організація засідань тендерного комітету виконкому Олешківської міської ради, підготовка порядків денних, протоколів засідань;
      зберігання відповідних документів з питань закупівель, визначених Законом;
      ведення необхідної звітності щодо здійснення процедур закупівель відповідно до вимог законодавства України;
      забезпечення надання інформації, у тому числі документів, необхідних для розгляду скарг, які було подано до органу оскарження;
      здійснення інших дій, передбачених Законом.
    • Організація контрольної діяльності та ведення діловодства у Відділі, в тому числі:
      своєчасна підготовка інформації, необхідної для зняття з контролю документів;
      вчасна підготовка звітів про роботу Відділу
      реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції та службової інформації стосовно закупівель;
      контроль за оперативним виконанням документів.
    • Участь спеціалістів Відділу у роботі робочих комісій за напрямками роботи Відділу.
    • За дорученням керівництва виконкому, підготовка проектів рішень виконавчого комітету, Олешківської міської ради, розпоряджень міського голови.

    Графік роботи відділу:                                                      Адреса

     

    понеділок – четвер з 8.00. до 17.00                        вулиця Гвардійська, 30

                       перерва з 12.00 до 12.45                     м. Олешки

    п’ятниця з 8.00 до 15.45                                         Херсонська область, 75100

                       перерва з 12.00 до 12.45                     тел. (о5542) 2 29 58

                                                                                      e-mail: tyurina@oleshki-rada.gov.ua

     

    Структура відділу закупівель:

     

    Тюріна Катерина Анатоліївна начальник відділу   тел. (05542) 2 29 58
    Черноіван Ніна Олександрівна спеціаліст І категорії   тел. (05542) 2 29 58
    Мельниченко Олена Сергіївна

    спеціаліст І категорії  

    тел. (05542) 2 29 58
         

Відділ закупівель


Відділ закупівель виконавчого комітету Олешківської міської ради

 

Завдання та функції відділу:

  • Згідно з вимогами чинного законодавства України відділ закупівель відповідає за організацію та проведення для потреб виконавчого комітету Олешківської міської ради закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконання робіт.
  • Основними завданнями відділу є:
  • Робота по формуванню закупівель, складанню річних планів на проведення торгів.
  • Здійснення заходів щодо координації закупівель товарів, робіт і послуг за рахунок коштів державного бюджету, а саме:
    підготовка тендерної документації та організація проведення торгів;
    публікація оголошень про заплановані закупівлі та результатів про проведені закупівлі;
    ведення звітності про закупівлю товарів, робіт і послуг;
    підготовка матеріалів для вирішення спорів, що стосуються процедурних питань проведення торгів;
    перевірка договорів, в тому числі тих, які укладаються в результаті проведення закупівель, на відповідність їх діючому законодавству;
    організація забезпечення заходів щодо своєчасного розміщення для оприлюднення необхідної інформації про здійснення закупівель;
    сприяння органам, що здійснюють державний нагляд (контроль) у сфері закупівель, у виконанні ними своїх повноважень відповідно до законодавства, зокрема створення належних умов для проведення перевірок, надання у встановлений строк необхідних документів і відповідних пояснень;
    здійснення контролю за строками укладання договорів про закупівлі;
    планування протягом року здійснення процедур закупівель відповідно до затвердженого кошторису, фінансового плану (плану асигнувань, плану використання бюджетних (державних) коштів); складання та підготовка до затвердження річного плану закупівель виконавчого комітету Олешківської міської ради;
    організація засідань тендерного комітету виконкому Олешківської міської ради, підготовка порядків денних, протоколів засідань;
    зберігання відповідних документів з питань закупівель, визначених Законом;
    ведення необхідної звітності щодо здійснення процедур закупівель відповідно до вимог законодавства України;
    забезпечення надання інформації, у тому числі документів, необхідних для розгляду скарг, які було подано до органу оскарження;
    здійснення інших дій, передбачених Законом.
  • Організація контрольної діяльності та ведення діловодства у Відділі, в тому числі:
    своєчасна підготовка інформації, необхідної для зняття з контролю документів;
    вчасна підготовка звітів про роботу Відділу
    реєстрація вхідної, вихідної кореспонденції та службової інформації стосовно закупівель;
    контроль за оперативним виконанням документів.
  • Участь спеціалістів Відділу у роботі робочих комісій за напрямками роботи Відділу.
  • За дорученням керівництва виконкому, підготовка проектів рішень виконавчого комітету, Олешківської міської ради, розпоряджень міського голови.

Графік роботи відділу:                                                      Адреса

 

понеділок – четвер з 8.00. до 17.00                        вулиця Гвардійська, 30

                   перерва з 12.00 до 12.45                     м. Олешки

п’ятниця з 8.00 до 15.45                                         Херсонська область, 75100

                   перерва з 12.00 до 12.45                     тел. (о5542) 2 29 58

                                                                                  e-mail: tyurina@oleshki-rada.gov.ua

 

Структура відділу закупівель:

 

Тюріна Катерина Анатоліївна начальник відділу   тел. (05542) 2 29 58
Черноіван Ніна Олександрівна спеціаліст І категорії   тел. (05542) 2 29 58
Мельниченко Олена Сергіївна

спеціаліст І категорії  

тел. (05542) 2 29 58