Серогодська Тетяна Іванівна
    Перший заступник міського голови


     

    Автобіографія

    Серогодська Тетяна Іванівна, народилась 15.02.1970 р. у м. Херсоні.

    У 1981 році разом з батьками виїхала до селища Беркакіт Нерюнгринського району Якутської СРС, де навчалася та закінчила загальноосвітню школу №7 та після закінчення школи повернулась до м. Херсон.

    В 1988 р. працювала в Суворовському  районному відділі освіти на посаді секретаря-друкарки.

    У вересні 1989 року працювала на фармацевтичній фабриці м. Херсона фасовщицею.

    У серпні 1992 року вступила на денну форму навчання до Херсонського державного педагогічного інституту на спеціальність «російська мова та література».

    У 1993 р. в тому ж інституті вступила на вечірню форму навчання до факультету додаткових спеціальностей на спеціальність «Правознавство».

    В 1994 р. перевелася на заочну форму навчання.

    У вересні 1994 була прийнята на посаду дізнавача Суворовського РВ ХМУ УМВС України в Херсонській області за вільним наймом.

    З квітня 1995 р. по лютий 2000 р. проходила службу в органах внутрішніх справ (Суворовського РВ ХМУ УМВС України в Херсонській області на посаді слідчого).

    З грудня 2000 р. по квітень 2001 р. працювала на посаді спеціаліста
    І категорії управління житлового господарства Херсонської міської ради.

    З липня 2001 р. по червень 2002р. перебувала на обліку в Суворовському районному центрі зайнятості м.Херсона.

    З листопада 2002 р. по січень 2008 року, працювала на посаді начальника відділу по взаємодії з громадськістю управління житлового господарства, виконавчого комітету Херсонської міської ради.

    З січня 2008 р. по грудень 2008 р. працювала на посаді керівника відділу-юриста у комунальному підприємстві «Дніпровський ХБК».

    З грудня 2008 р. по квітень 2009 р. працювала інспектором Інспекції з нагляду за станом житлового фонду при управлінні житлового господарства Херсонської міської ради.

    З квітня 2009 р. по жовтень 2010 р. працювала начальником відділу по взаємодії громадськістю Управління житлового господарства Херсонської міської ради.

    З квітня 2011 р. по вересень 2011р. працювала у виконавчому комітеті Цюрупинської міської ради на посаді начальника відділу нагляду за станом житлового фонду, благоустрою на торгівлі.

    З жовтня 2011р. по жовтень 2012 р. працювала в Юридичному управлінні Євпаторійської міської ради на посаді Головного спеціаліста відділу по роботі з виконавчим комітетом юридичного управління Євпаторійської міської ради.

    З листопада 2012 р. до квітня 2014 р. працювала на посаді спеціаліста
    І категорії юридичного відділу виконавчого комітету Цюрупинської міської ради.

    З квітня 2014 р. по жовтень 2015 р. обіймала посаду заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів, з питань житлово-комунального господарства міста виконавчого комітету Цюрупинської міської ради.

    З листопада 2015 р. до липня 2016 р. перебувала на обліку в центрі зайнятості.

    Незаміжня.

    Основні функції першого заступника міського голови

     

    Перший заступник міського голови Виконавчого комітету Олешківської ради:

    - здійснює функції і повноваження відповідно до розподілу обов’язків, визначених міським головою і несе відповідальність за стан справ у дорученій сфері перед міським головою, органами виконавчої влади вищого рівня.

    - розробляє проекти Програм соціально-економічного та культурного розвитку громади міста у сфері:

    • управління об'єктами комунальної власності (оренда, приватизація);
    • утримання, збереження, обліку, розвитку, режиму роботи комунальних підприємств міста;

    -     енергозбереження та розвитку паливно-енергетичного комплексу міста;
    -     будівництва;

    -    вибору, вилучення, надання земельних ділянок під будівництво;

    -    протипожежної безпеки.

    - організовує роботу по виконанню Програм (у вищезазначених сферах) соціально - економічного розвитку, в тому числі заступниками міського голови та керівниками комунальних підприємств.

    - звітує про хід та результати виконання Програм соціально-економічного
    розвитку на засіданнях виконкому та сесіях міської ради згідно плану роботи.

    - організовує роботу заступників міського голови, спеціалістів апарату міського

    виконкому на виконання Програм соціально-економічного розвитку міста.

    - здійснює листування у процесі виконання заходів передбачених Програмою
    соціально-економічного розвитку.

    - здійснює особистий прийом мешканців міста згідно затвердженого графіку.

    - приймає участь у семінарах, нарадах, конференціях, тощо, з метою підготовки та
    внесення пропозицій щодо якісного виконання програм соціально-економічного
    розвитку та забезпечення збалансованого і ефективного-використання природних,
    трудових, фінансових ресурсів.

    - постійно підвищує свій професійний рівень, проходить атестацію один раз на 4
    роки.

    - постійно вивчає передовий досвід роботи інших територіальних громад України та
    зарубіжжя з питань, які стосуються його повноважень.

    - очолює при виконкомі міської ради роботу постійних комісій:

    • з питань оренди та приватизації;
    • житлово-побутову;

    - приймає участь у роботі міжвідомчих комісій та комітетах за дорученням міського голови.

    - надає щорічно відомості про доходи та зобов'язання фінансового характеру в
    порядку встановленому Законом.


    Пивоварова Надія Костянтинівна
    Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів, з питань житлово - комунального господарства міста 


     

    Автобіографія

     
    Пивоварова Надія Костянтинівна, народилася 9 квітня 1978 року в м.Цюрупинськ (нині Олешки) Херсонської області. Громадянка України.
    У 1995 році закінчила Цюрупинську середню школу № 4.
    У 1997 році закінчила ПТУ-31 в м.Цюрупинську та отримала диплом з відзнакою за спеціальністю бухгалтера сільсько-господарського виробництва.
    У 2010 році закінчила Приватний вищий навчальний заклад «Єропейськй університет» і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Фінанси» та здобула кваліфікацію – спеціаліст з фінансів.
    З 2001 року по 2011 рік працювала на посаді продавець-касир: в ДП «Блізнєци», ЗАО «ТД «Укртат-нафта-Юг», ТОВ «УТН-Восток», ПП «АЛСЕН ПЛЮС», ПП «СЕРВІС СМАЙЛ». З 2012 року по 2013 рік працювала касиром Херсонської обласної філії СП ТОВ «Кершер», згодом була переведена до ТОВ «Восток». З вересня по листопад 2013 року тимчасово не працювала, перебувала на обліку в Цюрупинському районному центрі зайнятості.
    З листопада 2013 року по теперішній час працюю у виконавчому комітеті Олешківської міської ради, за цей час обіймала посади спеціаліста І категорії відділу з питань забезпечення життєдіяльності міста, начальника цього ж відділу, 27 квітня 2017 року рішенням двадцять першої чергової сесії Олешківської міської ради затверджена на посаді заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів, з питань житлово-комунального господарства міста.
    Заміжня. Разом з чоловіком виховую двох дітей.



    Основні функції заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів з питань ЖКГ

     

    - Контролює реалізацію державної політики у галузі житлово-комунального, дорожнього господарства міста та екології.

    - Контролює управління об'єктами житлово-комунального господарства, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста, контроль за діяльністю підприємств житлово-комунального господарства в частині надання житлово-комунальних послуг, виконання договірних зобов'язань, вимог Закону України «Про житлово-комунальні послуги».

    - Контролює здійснення заходів у вирішенні питань водопостачання, відведення та очищення стічних вод.

    - Контролює організацію благоустрою населених пунктів Олешківської міської ради, залучення на договірних засадах із цією метою коштів, трудових і матеріально - технічних ресурсів підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності, а також населення; організація озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян.

    - Контролює підготовку схем санітарного очищення населених пунктів.

    - Контролює організацію  зовнішнього освітлення міста.

    - Контролює організацію вирішення питань збирання, транспортування, утилізації та знешкодження побутових відходів, знешкодження та захоронення трупів тварин.

    - Здійснює контроль за організацією експлуатації, ремонту, реконструкції зливових та дренажних систем.

    - Здійснює контроль забезпечення за утриманням в належному стані кладовищ, інших місць поховання та їх охорони.

    - Контролює організацію розробки проектів програм розвитку житлово-комунального, дорожнього господарства, енерго -, тепло-, водопостачання, водовідведення та енергозбереження, а також програм реформування та розвитку відповідних галузей міського господарства, участь у розробці проектів програм економічного та соціального розвитку міста.

    - Здійснює проведення робіт, спрямованих на реалізацію та виконання завдань із реформування житлово-комунального господарства м. Олешки

    - Координує діяльність підприємств, установ та організацій, розташованих на території міської ради, незалежно від форм власності та підпорядкування, щодо поліпшення благоустрою міста та прилеглих територій.

    - Здійснює нагляд за організацією вирішення питань охорони навколишнього природного середовища та забезпечення екологічної безпеки, раціонального використання природних ресурсів.

    - Здійснює контроль щодо інформування населення, підприємств, установ та організацій через засоби масової інформації про стан навколишнього природного середовища.

    - Контроль за організацією дорожнього руху на території міста комплексних транспортних схем і схем організації дорожнього руху.

    - Забезпечення та здійснення контролю за зручними і безпечними умовами руху транспортних засобів шляхом ремонту всього комплексу дорожніх об'єктів.

    - Контроль за проведенням поточного та капітального  ремонту доріг підрядними шляховими  підприємствами.

    - Контролює підготовку до конкурсів з надання житлово-комунальних послуг.

    - Здійснює контроль заходів щодо прийому-передачі об’єктів до комунальної власності міста у встановленому порядку, внесення пропозицій щодо ефективного використання майна комунального господарства.

    - Проводить роботу по сприянню створенню об'єднань співвласників багатоквартирних будинків.

    - Контролює розроблення планів капітального ремонту житлового фонду.

    - Здійснює контроль за проведенням капітального ремонту житлових будинків підприємствами, у відповідності до укладених угод. 

    - Приймає участь у розробленні проектів рішень міської ради, виконавчого комітету та розпоряджень міського голови в межах наданих повноважень, здійснення контролю за їх виконанням.

    - Контролює розгляд в установленому порядку звернень громадян,вживає заходів щодо вирішення поставлених ними питань.

    - Контролює розгляд документів щодо надання  дозволів на експлуатацію об'єкта поводження з небезпечними відходами та підготовка проектів рішень виконавчого комітету.

    - Контролює здійснення координації роботи в підпорядкованих підприємствах, що надають житлово-комунальні послуги, на підставах, визначених Законом.

    - Контролює ведення в установленому порядку єдиного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов.

    - Надає щорічно відомості про доходи та зобов'язання фінансового характеру в порядку встановленому Законом.

    - Виконує інші завдання, покладені у межах повноважень міським головою, першим заступником  міського голови.


    Петриченко Ольга Миколаївна
    Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів



     

    Автобіографія

     
    Народилася 28 червня 1966 року в с. Раденск Цюрупинського району (нині Олешківський район).
    Після закінчення Раденської середньої школи у 1983 році поступила до Миколаївського державного педагогічного інституту на факультет історії та права.
    У 1988 році, після закінчення ВУЗу працювала у Брилівській ЗОШ вчителем історії, пізніше заступником директора  з виховної роботи.
    У квітні  1998 року обрана депутатом  та секретарем Брилівської селищної ради.
    Після закінчення строку повноважень у травні 2002 року  призначена  заступником голови Цюрупинської районної  державної адміністрації.
    З 2006 року по 2008 роки працювала керівником апарату Цюрупинської районної  державної адміністрації.
    На даний час (з грудня  2010 року ) працє заступником Олешківського міського голови з питань діяльності виконавчих органів.
    Одружена. Є донька. 



    Основні функції заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів

     

               - Здійснює функції і повноваження відповідно до розподілу обов'язків, визначених міським головою і несе відповідальність за стан справ у дорученій сфері перед міським головою, органами виконавчої влади вищого рівня.

              - Координує діяльність:

    • дошкільних навчальних закладів міста;
    • Сагівського будинку культури;
    • міських бібліотек.

              - Контролює виконання державної програми молодіжної політики, реалізацію державної політики в галузі освіти, охорони здоров'я, культури, фізкультури та спорту, материнства і дитинства, сім'ї, дітей та молоді.

               - Здійснює загальне керівництво закладами освіти, культури, тощо, що належать до сфери управління виконкому, їх матеріально-фінансового забезпечення.

              Організовує:

    • медичне обслуговування та харчування у закладах дошкільних навчальних закладах, організацію обліку дітей дошкільного та шкільного віку;
    • роботу по боротьбі з соціальними захворюваннями /СНІДом, венеричними захворюваннями та туберкульозом/.

              Взаємодіє з:

    • районними установами та організаціями;
    • аптеками різних форм власності;
    • обласним соціальними організаціями, розташованими на території міста;
    • міською громадською організацією ветеранів м. Олешки;
    • районною громадською організацією інвалідів «Союз Чорнобиль Україна»;
    • міською спілкою воїнів -інтернаціоналістів;
    • міською спілкою промисловців та підприємців;
    • міською громадською молодіжною організацією;

               - Погоджує мережу загальноосвітніх навчально-виховних та дитячих дошкільних і позашкільних закладів, виходячи з нормативів забезпеченості у сфері освіти.

              - Забезпечує:

    • розробку та реалізацію міських територіальних програм з питань, які входять в його компетенцію;
    • відповідно до закону, розвиток дошкільної освіти та культури, розвиток і вдосконалення мережі освітніх та культурних закладів усіх форм власності.

              - Сприяє:

    • в межах своєї компетенції релігійним організаціям;
    • в межах своєї компетенції роботі творчих спілок, національно-культурних товариств, культурологічних організацій, спортивних федерацій і товариств, молодіжних, жіночих і дитячих та інших громадських організацій;
    • наданню професійним творчим працівникам на пільгових умовах у користування приміщень під майстерні, студії та лабораторії, необхідні для їх творчої діяльності;
    • створенню умов для розвитку культури, сприяння відродженню осередків традиційної народної творчості, національно-культурних традицій населення, художніх промислів і ремесел;

                - роботі творчих спілок, національно-культурних товариств, асоціацій, інших громадських та неприбуткових організацій, які діють у сфері охорони здоров'я, культури, фізкультури і спорту, роботи з молоддю.

    • Вживає заходів щодо:

                - збереження мережі закладів освіти, культури та розробляє прогнози її розвитку, враховує їх при розробці проектів програм соціально-економічного розвитку;

                - запобігання інфекційним захворюванням, епідеміям, епізоотіям та їх ліквідації.

    • - Виконує інші обов'язки, покладені на нього виконавчим комітетом або міським головою.

     

 

Серогодська Тетяна Іванівна
Перший заступник міського голови


 

Автобіографія

Серогодська Тетяна Іванівна, народилась 15.02.1970 р. у м. Херсоні.

У 1981 році разом з батьками виїхала до селища Беркакіт Нерюнгринського району Якутської СРС, де навчалася та закінчила загальноосвітню школу №7 та після закінчення школи повернулась до м. Херсон.

В 1988 р. працювала в Суворовському  районному відділі освіти на посаді секретаря-друкарки.

У вересні 1989 року працювала на фармацевтичній фабриці м. Херсона фасовщицею.

У серпні 1992 року вступила на денну форму навчання до Херсонського державного педагогічного інституту на спеціальність «російська мова та література».

У 1993 р. в тому ж інституті вступила на вечірню форму навчання до факультету додаткових спеціальностей на спеціальність «Правознавство».

В 1994 р. перевелася на заочну форму навчання.

У вересні 1994 була прийнята на посаду дізнавача Суворовського РВ ХМУ УМВС України в Херсонській області за вільним наймом.

З квітня 1995 р. по лютий 2000 р. проходила службу в органах внутрішніх справ (Суворовського РВ ХМУ УМВС України в Херсонській області на посаді слідчого).

З грудня 2000 р. по квітень 2001 р. працювала на посаді спеціаліста
І категорії управління житлового господарства Херсонської міської ради.

З липня 2001 р. по червень 2002р. перебувала на обліку в Суворовському районному центрі зайнятості м.Херсона.

З листопада 2002 р. по січень 2008 року, працювала на посаді начальника відділу по взаємодії з громадськістю управління житлового господарства, виконавчого комітету Херсонської міської ради.

З січня 2008 р. по грудень 2008 р. працювала на посаді керівника відділу-юриста у комунальному підприємстві «Дніпровський ХБК».

З грудня 2008 р. по квітень 2009 р. працювала інспектором Інспекції з нагляду за станом житлового фонду при управлінні житлового господарства Херсонської міської ради.

З квітня 2009 р. по жовтень 2010 р. працювала начальником відділу по взаємодії громадськістю Управління житлового господарства Херсонської міської ради.

З квітня 2011 р. по вересень 2011р. працювала у виконавчому комітеті Цюрупинської міської ради на посаді начальника відділу нагляду за станом житлового фонду, благоустрою на торгівлі.

З жовтня 2011р. по жовтень 2012 р. працювала в Юридичному управлінні Євпаторійської міської ради на посаді Головного спеціаліста відділу по роботі з виконавчим комітетом юридичного управління Євпаторійської міської ради.

З листопада 2012 р. до квітня 2014 р. працювала на посаді спеціаліста
І категорії юридичного відділу виконавчого комітету Цюрупинської міської ради.

З квітня 2014 р. по жовтень 2015 р. обіймала посаду заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів, з питань житлово-комунального господарства міста виконавчого комітету Цюрупинської міської ради.

З листопада 2015 р. до липня 2016 р. перебувала на обліку в центрі зайнятості.

Незаміжня.

Основні функції першого заступника міського голови

 

Перший заступник міського голови Виконавчого комітету Олешківської ради:

- здійснює функції і повноваження відповідно до розподілу обов’язків, визначених міським головою і несе відповідальність за стан справ у дорученій сфері перед міським головою, органами виконавчої влади вищого рівня.

- розробляє проекти Програм соціально-економічного та культурного розвитку громади міста у сфері:

  • управління об'єктами комунальної власності (оренда, приватизація);
  • утримання, збереження, обліку, розвитку, режиму роботи комунальних підприємств міста;

-     енергозбереження та розвитку паливно-енергетичного комплексу міста;
-     будівництва;

-    вибору, вилучення, надання земельних ділянок під будівництво;

-    протипожежної безпеки.

- організовує роботу по виконанню Програм (у вищезазначених сферах) соціально - економічного розвитку, в тому числі заступниками міського голови та керівниками комунальних підприємств.

- звітує про хід та результати виконання Програм соціально-економічного
розвитку на засіданнях виконкому та сесіях міської ради згідно плану роботи.

- організовує роботу заступників міського голови, спеціалістів апарату міського

виконкому на виконання Програм соціально-економічного розвитку міста.

- здійснює листування у процесі виконання заходів передбачених Програмою
соціально-економічного розвитку.

- здійснює особистий прийом мешканців міста згідно затвердженого графіку.

- приймає участь у семінарах, нарадах, конференціях, тощо, з метою підготовки та
внесення пропозицій щодо якісного виконання програм соціально-економічного
розвитку та забезпечення збалансованого і ефективного-використання природних,
трудових, фінансових ресурсів.

- постійно підвищує свій професійний рівень, проходить атестацію один раз на 4
роки.

- постійно вивчає передовий досвід роботи інших територіальних громад України та
зарубіжжя з питань, які стосуються його повноважень.

- очолює при виконкомі міської ради роботу постійних комісій:

  • з питань оренди та приватизації;
  • житлово-побутову;

- приймає участь у роботі міжвідомчих комісій та комітетах за дорученням міського голови.

- надає щорічно відомості про доходи та зобов'язання фінансового характеру в
порядку встановленому Законом.


Пивоварова Надія Костянтинівна
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів, з питань житлово - комунального господарства міста 


 

Автобіографія

 
Пивоварова Надія Костянтинівна, народилася 9 квітня 1978 року в м.Цюрупинськ (нині Олешки) Херсонської області. Громадянка України.
У 1995 році закінчила Цюрупинську середню школу № 4.
У 1997 році закінчила ПТУ-31 в м.Цюрупинську та отримала диплом з відзнакою за спеціальністю бухгалтера сільсько-господарського виробництва.
У 2010 році закінчила Приватний вищий навчальний заклад «Єропейськй університет» і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Фінанси» та здобула кваліфікацію – спеціаліст з фінансів.
З 2001 року по 2011 рік працювала на посаді продавець-касир: в ДП «Блізнєци», ЗАО «ТД «Укртат-нафта-Юг», ТОВ «УТН-Восток», ПП «АЛСЕН ПЛЮС», ПП «СЕРВІС СМАЙЛ». З 2012 року по 2013 рік працювала касиром Херсонської обласної філії СП ТОВ «Кершер», згодом була переведена до ТОВ «Восток». З вересня по листопад 2013 року тимчасово не працювала, перебувала на обліку в Цюрупинському районному центрі зайнятості.
З листопада 2013 року по теперішній час працюю у виконавчому комітеті Олешківської міської ради, за цей час обіймала посади спеціаліста І категорії відділу з питань забезпечення життєдіяльності міста, начальника цього ж відділу, 27 квітня 2017 року рішенням двадцять першої чергової сесії Олешківської міської ради затверджена на посаді заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів, з питань житлово-комунального господарства міста.
Заміжня. Разом з чоловіком виховую двох дітей.



Основні функції заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів з питань ЖКГ

 

- Контролює реалізацію державної політики у галузі житлово-комунального, дорожнього господарства міста та екології.

- Контролює управління об'єктами житлово-комунального господарства, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста, контроль за діяльністю підприємств житлово-комунального господарства в частині надання житлово-комунальних послуг, виконання договірних зобов'язань, вимог Закону України «Про житлово-комунальні послуги».

- Контролює здійснення заходів у вирішенні питань водопостачання, відведення та очищення стічних вод.

- Контролює організацію благоустрою населених пунктів Олешківської міської ради, залучення на договірних засадах із цією метою коштів, трудових і матеріально - технічних ресурсів підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності, а також населення; організація озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян.

- Контролює підготовку схем санітарного очищення населених пунктів.

- Контролює організацію  зовнішнього освітлення міста.

- Контролює організацію вирішення питань збирання, транспортування, утилізації та знешкодження побутових відходів, знешкодження та захоронення трупів тварин.

- Здійснює контроль за організацією експлуатації, ремонту, реконструкції зливових та дренажних систем.

- Здійснює контроль забезпечення за утриманням в належному стані кладовищ, інших місць поховання та їх охорони.

- Контролює організацію розробки проектів програм розвитку житлово-комунального, дорожнього господарства, енерго -, тепло-, водопостачання, водовідведення та енергозбереження, а також програм реформування та розвитку відповідних галузей міського господарства, участь у розробці проектів програм економічного та соціального розвитку міста.

- Здійснює проведення робіт, спрямованих на реалізацію та виконання завдань із реформування житлово-комунального господарства м. Олешки

- Координує діяльність підприємств, установ та організацій, розташованих на території міської ради, незалежно від форм власності та підпорядкування, щодо поліпшення благоустрою міста та прилеглих територій.

- Здійснює нагляд за організацією вирішення питань охорони навколишнього природного середовища та забезпечення екологічної безпеки, раціонального використання природних ресурсів.

- Здійснює контроль щодо інформування населення, підприємств, установ та організацій через засоби масової інформації про стан навколишнього природного середовища.

- Контроль за організацією дорожнього руху на території міста комплексних транспортних схем і схем організації дорожнього руху.

- Забезпечення та здійснення контролю за зручними і безпечними умовами руху транспортних засобів шляхом ремонту всього комплексу дорожніх об'єктів.

- Контроль за проведенням поточного та капітального  ремонту доріг підрядними шляховими  підприємствами.

- Контролює підготовку до конкурсів з надання житлово-комунальних послуг.

- Здійснює контроль заходів щодо прийому-передачі об’єктів до комунальної власності міста у встановленому порядку, внесення пропозицій щодо ефективного використання майна комунального господарства.

- Проводить роботу по сприянню створенню об'єднань співвласників багатоквартирних будинків.

- Контролює розроблення планів капітального ремонту житлового фонду.

- Здійснює контроль за проведенням капітального ремонту житлових будинків підприємствами, у відповідності до укладених угод. 

- Приймає участь у розробленні проектів рішень міської ради, виконавчого комітету та розпоряджень міського голови в межах наданих повноважень, здійснення контролю за їх виконанням.

- Контролює розгляд в установленому порядку звернень громадян,вживає заходів щодо вирішення поставлених ними питань.

- Контролює розгляд документів щодо надання  дозволів на експлуатацію об'єкта поводження з небезпечними відходами та підготовка проектів рішень виконавчого комітету.

- Контролює здійснення координації роботи в підпорядкованих підприємствах, що надають житлово-комунальні послуги, на підставах, визначених Законом.

- Контролює ведення в установленому порядку єдиного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов.

- Надає щорічно відомості про доходи та зобов'язання фінансового характеру в порядку встановленому Законом.

- Виконує інші завдання, покладені у межах повноважень міським головою, першим заступником  міського голови.

Завантажити декларацію за 2016р.

Петриченко Ольга Миколаївна
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів



 

Автобіографія

 
Народилася 28 червня 1966 року в с. Раденск Цюрупинського району (нині Олешківський район).
Після закінчення Раденської середньої школи у 1983 році поступила до Миколаївського державного педагогічного інституту на факультет історії та права.
У 1988 році, після закінчення ВУЗу працювала у Брилівській ЗОШ вчителем історії, пізніше заступником директора  з виховної роботи.
У квітні  1998 року обрана депутатом  та секретарем Брилівської селищної ради.
Після закінчення строку повноважень у травні 2002 року  призначена  заступником голови Цюрупинської районної  державної адміністрації.
З 2006 року по 2008 роки працювала керівником апарату Цюрупинської районної  державної адміністрації.
На даний час (з грудня  2010 року ) працє заступником Олешківського міського голови з питань діяльності виконавчих органів.
Одружена. Є донька. 



Основні функції заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів

 

           - Здійснює функції і повноваження відповідно до розподілу обов'язків, визначених міським головою і несе відповідальність за стан справ у дорученій сфері перед міським головою, органами виконавчої влади вищого рівня.

          - Координує діяльність:

  • дошкільних навчальних закладів міста;
  • Сагівського будинку культури;
  • міських бібліотек.

          - Контролює виконання державної програми молодіжної політики, реалізацію державної політики в галузі освіти, охорони здоров'я, культури, фізкультури та спорту, материнства і дитинства, сім'ї, дітей та молоді.

           - Здійснює загальне керівництво закладами освіти, культури, тощо, що належать до сфери управління виконкому, їх матеріально-фінансового забезпечення.

          Організовує:

  • медичне обслуговування та харчування у закладах дошкільних навчальних закладах, організацію обліку дітей дошкільного та шкільного віку;
  • роботу по боротьбі з соціальними захворюваннями /СНІДом, венеричними захворюваннями та туберкульозом/.

          Взаємодіє з:

  • районними установами та організаціями;
  • аптеками різних форм власності;
  • обласним соціальними організаціями, розташованими на території міста;
  • міською громадською організацією ветеранів м. Олешки;
  • районною громадською організацією інвалідів «Союз Чорнобиль Україна»;
  • міською спілкою воїнів -інтернаціоналістів;
  • міською спілкою промисловців та підприємців;
  • міською громадською молодіжною організацією;

           - Погоджує мережу загальноосвітніх навчально-виховних та дитячих дошкільних і позашкільних закладів, виходячи з нормативів забезпеченості у сфері освіти.

          - Забезпечує:

  • розробку та реалізацію міських територіальних програм з питань, які входять в його компетенцію;
  • відповідно до закону, розвиток дошкільної освіти та культури, розвиток і вдосконалення мережі освітніх та культурних закладів усіх форм власності.

          - Сприяє:

  • в межах своєї компетенції релігійним організаціям;
  • в межах своєї компетенції роботі творчих спілок, національно-культурних товариств, культурологічних організацій, спортивних федерацій і товариств, молодіжних, жіночих і дитячих та інших громадських організацій;
  • наданню професійним творчим працівникам на пільгових умовах у користування приміщень під майстерні, студії та лабораторії, необхідні для їх творчої діяльності;
  • створенню умов для розвитку культури, сприяння відродженню осередків традиційної народної творчості, національно-культурних традицій населення, художніх промислів і ремесел;

            - роботі творчих спілок, національно-культурних товариств, асоціацій, інших громадських та неприбуткових організацій, які діють у сфері охорони здоров'я, культури, фізкультури і спорту, роботи з молоддю.

  • Вживає заходів щодо:

            - збереження мережі закладів освіти, культури та розробляє прогнози її розвитку, враховує їх при розробці проектів програм соціально-економічного розвитку;

            - запобігання інфекційним захворюванням, епідеміям, епізоотіям та їх ліквідації.

  • - Виконує інші обов'язки, покладені на нього виконавчим комітетом або міським головою.

 

Завантажити декларацію за 2014р.,Завантажити декларацію за 2015р.,