Серогодська Тетяна Іванівна
    Перший заступник міського голови


     

    Автобіографія

    Серогодська Тетяна Іванівна, народилась 15.02.1970 р. у м. Херсоні.

    У 1981 році разом з батьками виїхала до селища Беркакіт Нерюнгринського району Якутської СРС, де навчалася та закінчила загальноосвітню школу №7 та після закінчення школи повернулась до м. Херсон.

    В 1988 р. працювала в Суворовському  районному відділі освіти на посаді секретаря-друкарки.

    У вересні 1989 року працювала на фармацевтичній фабриці м. Херсона фасовщицею.

    У серпні 1992 року вступила на денну форму навчання до Херсонського державного педагогічного інституту на спеціальність «російська мова та література».

    У 1993 р. в тому ж інституті вступила на вечірню форму навчання до факультету додаткових спеціальностей на спеціальність «Правознавство».

    В 1994 р. перевелася на заочну форму навчання.

    У вересні 1994 була прийнята на посаду дізнавача Суворовського РВ ХМУ УМВС України в Херсонській області за вільним наймом.

    З квітня 1995 р. по лютий 2000 р. проходила службу в органах внутрішніх справ (Суворовського РВ ХМУ УМВС України в Херсонській області на посаді слідчого).

    З грудня 2000 р. по квітень 2001 р. працювала на посаді спеціаліста
    І категорії управління житлового господарства Херсонської міської ради.

    З липня 2001 р. по червень 2002р. перебувала на обліку в Суворовському районному центрі зайнятості м.Херсона.

    З листопада 2002 р. по січень 2008 року, працювала на посаді начальника відділу по взаємодії з громадськістю управління житлового господарства, виконавчого комітету Херсонської міської ради.

    З січня 2008 р. по грудень 2008 р. працювала на посаді керівника відділу-юриста у комунальному підприємстві «Дніпровський ХБК».

    З грудня 2008 р. по квітень 2009 р. працювала інспектором Інспекції з нагляду за станом житлового фонду при управлінні житлового господарства Херсонської міської ради.

    З квітня 2009 р. по жовтень 2010 р. працювала начальником відділу по взаємодії громадськістю Управління житлового господарства Херсонської міської ради.

    З квітня 2011 р. по вересень 2011р. працювала у виконавчому комітеті Цюрупинської міської ради на посаді начальника відділу нагляду за станом житлового фонду, благоустрою на торгівлі.

    З жовтня 2011р. по жовтень 2012 р. працювала в Юридичному управлінні Євпаторійської міської ради на посаді Головного спеціаліста відділу по роботі з виконавчим комітетом юридичного управління Євпаторійської міської ради.

    З листопада 2012 р. до квітня 2014 р. працювала на посаді спеціаліста
    І категорії юридичного відділу виконавчого комітету Цюрупинської міської ради.

    З квітня 2014 р. по жовтень 2015 р. обіймала посаду заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів, з питань житлово-комунального господарства міста виконавчого комітету Цюрупинської міської ради.

    З листопада 2015 р. до липня 2016 р. перебувала на обліку в центрі зайнятості.

    Незаміжня.

    Основні функції першого заступника міського голови

     

    Перший заступник міського голови Виконавчого комітету Олешківської ради:

    - здійснює функції і повноваження відповідно до розподілу обов’язків, визначених міським головою і несе відповідальність за стан справ у дорученій сфері перед міським головою, органами виконавчої влади вищого рівня.

    - розробляє проекти Програм соціально-економічного та культурного розвитку громади міста у сфері:

    • управління об'єктами комунальної власності (оренда, приватизація);
    • утримання, збереження, обліку, розвитку, режиму роботи комунальних підприємств міста;

    -     енергозбереження та розвитку паливно-енергетичного комплексу міста;
    -     будівництва;

    -    вибору, вилучення, надання земельних ділянок під будівництво;

    -    протипожежної безпеки.

    - організовує роботу по виконанню Програм (у вищезазначених сферах) соціально - економічного розвитку, в тому числі заступниками міського голови та керівниками комунальних підприємств.

    - звітує про хід та результати виконання Програм соціально-економічного
    розвитку на засіданнях виконкому та сесіях міської ради згідно плану роботи.

    - організовує роботу заступників міського голови, спеціалістів апарату міського

    виконкому на виконання Програм соціально-економічного розвитку міста.

    - здійснює листування у процесі виконання заходів передбачених Програмою
    соціально-економічного розвитку.

    - здійснює особистий прийом мешканців міста згідно затвердженого графіку.

    - приймає участь у семінарах, нарадах, конференціях, тощо, з метою підготовки та
    внесення пропозицій щодо якісного виконання програм соціально-економічного
    розвитку та забезпечення збалансованого і ефективного-використання природних,
    трудових, фінансових ресурсів.

    - постійно підвищує свій професійний рівень, проходить атестацію один раз на 4
    роки.

    - постійно вивчає передовий досвід роботи інших територіальних громад України та
    зарубіжжя з питань, які стосуються його повноважень.

    - очолює при виконкомі міської ради роботу постійних комісій:

    • з питань оренди та приватизації;
    • житлово-побутову;

    - приймає участь у роботі міжвідомчих комісій та комітетах за дорученням міського голови.

    - надає щорічно відомості про доходи та зобов'язання фінансового характеру в
    порядку встановленому Законом.


    Пивоварова Надія Костянтинівна
    Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів, з питань житлово - комунального господарства міста 


     

    Автобіографія

     
    Пивоварова Надія Костянтинівна, народилася 9 квітня 1978 року в м.Цюрупинськ (нині Олешки) Херсонської області. Громадянка України.
    У 1995 році закінчила Цюрупинську середню школу № 4.
    У 1997 році закінчила ПТУ-31 в м.Цюрупинську та отримала диплом з відзнакою за спеціальністю бухгалтера сільсько-господарського виробництва.
    У 2010 році закінчила Приватний вищий навчальний заклад «Єропейськй університет» і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Фінанси» та здобула кваліфікацію – спеціаліст з фінансів.
    З 2001 року по 2011 рік працювала на посаді продавець-касир: в ДП «Блізнєци», ЗАО «ТД «Укртат-нафта-Юг», ТОВ «УТН-Восток», ПП «АЛСЕН ПЛЮС», ПП «СЕРВІС СМАЙЛ». З 2012 року по 2013 рік працювала касиром Херсонської обласної філії СП ТОВ «Кершер», згодом була переведена до ТОВ «Восток». З вересня по листопад 2013 року тимчасово не працювала, перебувала на обліку в Цюрупинському районному центрі зайнятості.
    З листопада 2013 року по теперішній час працюю у виконавчому комітеті Олешківської міської ради, за цей час обіймала посади спеціаліста І категорії відділу з питань забезпечення життєдіяльності міста, начальника цього ж відділу, 27 квітня 2017 року рішенням двадцять першої чергової сесії Олешківської міської ради затверджена на посаді заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів, з питань житлово-комунального господарства міста.
    Заміжня. Разом з чоловіком виховую двох дітей.



    Основні функції заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів з питань ЖКГ

     

    - Контролює реалізацію державної політики у галузі житлово-комунального, дорожнього господарства міста та екології.

    - Контролює управління об'єктами житлово-комунального господарства, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста, контроль за діяльністю підприємств житлово-комунального господарства в частині надання житлово-комунальних послуг, виконання договірних зобов'язань, вимог Закону України «Про житлово-комунальні послуги».

    - Контролює здійснення заходів у вирішенні питань водопостачання, відведення та очищення стічних вод.

    - Контролює організацію благоустрою населених пунктів Олешківської міської ради, залучення на договірних засадах із цією метою коштів, трудових і матеріально - технічних ресурсів підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності, а також населення; організація озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян.

    - Контролює підготовку схем санітарного очищення населених пунктів.

    - Контролює організацію  зовнішнього освітлення міста.

    - Контролює організацію вирішення питань збирання, транспортування, утилізації та знешкодження побутових відходів, знешкодження та захоронення трупів тварин.

    - Здійснює контроль за організацією експлуатації, ремонту, реконструкції зливових та дренажних систем.

    - Здійснює контроль забезпечення за утриманням в належному стані кладовищ, інших місць поховання та їх охорони.

    - Контролює організацію розробки проектів програм розвитку житлово-комунального, дорожнього господарства, енерго -, тепло-, водопостачання, водовідведення та енергозбереження, а також програм реформування та розвитку відповідних галузей міського господарства, участь у розробці проектів програм економічного та соціального розвитку міста.

    - Здійснює проведення робіт, спрямованих на реалізацію та виконання завдань із реформування житлово-комунального господарства м. Олешки

    - Координує діяльність підприємств, установ та організацій, розташованих на території міської ради, незалежно від форм власності та підпорядкування, щодо поліпшення благоустрою міста та прилеглих територій.

    - Здійснює нагляд за організацією вирішення питань охорони навколишнього природного середовища та забезпечення екологічної безпеки, раціонального використання природних ресурсів.

    - Здійснює контроль щодо інформування населення, підприємств, установ та організацій через засоби масової інформації про стан навколишнього природного середовища.

    - Контроль за організацією дорожнього руху на території міста комплексних транспортних схем і схем організації дорожнього руху.

    - Забезпечення та здійснення контролю за зручними і безпечними умовами руху транспортних засобів шляхом ремонту всього комплексу дорожніх об'єктів.

    - Контроль за проведенням поточного та капітального  ремонту доріг підрядними шляховими  підприємствами.

    - Контролює підготовку до конкурсів з надання житлово-комунальних послуг.

    - Здійснює контроль заходів щодо прийому-передачі об’єктів до комунальної власності міста у встановленому порядку, внесення пропозицій щодо ефективного використання майна комунального господарства.

    - Проводить роботу по сприянню створенню об'єднань співвласників багатоквартирних будинків.

    - Контролює розроблення планів капітального ремонту житлового фонду.

    - Здійснює контроль за проведенням капітального ремонту житлових будинків підприємствами, у відповідності до укладених угод. 

    - Приймає участь у розробленні проектів рішень міської ради, виконавчого комітету та розпоряджень міського голови в межах наданих повноважень, здійснення контролю за їх виконанням.

    - Контролює розгляд в установленому порядку звернень громадян,вживає заходів щодо вирішення поставлених ними питань.

    - Контролює розгляд документів щодо надання  дозволів на експлуатацію об'єкта поводження з небезпечними відходами та підготовка проектів рішень виконавчого комітету.

    - Контролює здійснення координації роботи в підпорядкованих підприємствах, що надають житлово-комунальні послуги, на підставах, визначених Законом.

    - Контролює ведення в установленому порядку єдиного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов.

    - Надає щорічно відомості про доходи та зобов'язання фінансового характеру в порядку встановленому Законом.

    - Виконує інші завдання, покладені у межах повноважень міським головою, першим заступником  міського голови.


    Петриченко Ольга Миколаївна
    Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів



     

    Автобіографія

     
    Народилася 28 червня 1966 року в с. Раденск Цюрупинського району (нині Олешківський район).
    Після закінчення Раденської середньої школи у 1983 році поступила до Миколаївського державного педагогічного інституту на факультет історії та права.
    У 1988 році, після закінчення ВУЗу працювала у Брилівській ЗОШ вчителем історії, пізніше заступником директора  з виховної роботи.
    У квітні  1998 року обрана депутатом  та секретарем Брилівської селищної ради.
    Після закінчення строку повноважень у травні 2002 року  призначена  заступником голови Цюрупинської районної  державної адміністрації.
    З 2006 року по 2008 роки працювала керівником апарату Цюрупинської районної  державної адміністрації.
    На даний час (з грудня  2010 року ) працє заступником Олешківського міського голови з питань діяльності виконавчих органів.
    Одружена. Є донька. 



    Основні функції заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів

     

               - Здійснює функції і повноваження відповідно до розподілу обов'язків, визначених міським головою і несе відповідальність за стан справ у дорученій сфері перед міським головою, органами виконавчої влади вищого рівня.

              - Координує діяльність:

    • дошкільних навчальних закладів міста;
    • Сагівського будинку культури;
    • міських бібліотек.

              - Контролює виконання державної програми молодіжної політики, реалізацію державної політики в галузі освіти, охорони здоров'я, культури, фізкультури та спорту, материнства і дитинства, сім'ї, дітей та молоді.

               - Здійснює загальне керівництво закладами освіти, культури, тощо, що належать до сфери управління виконкому, їх матеріально-фінансового забезпечення.

              Організовує:

    • медичне обслуговування та харчування у закладах дошкільних навчальних закладах, організацію обліку дітей дошкільного та шкільного віку;
    • роботу по боротьбі з соціальними захворюваннями /СНІДом, венеричними захворюваннями та туберкульозом/.

              Взаємодіє з:

    • районними установами та організаціями;
    • аптеками різних форм власності;
    • обласним соціальними організаціями, розташованими на території міста;
    • міською громадською організацією ветеранів м. Олешки;
    • районною громадською організацією інвалідів «Союз Чорнобиль Україна»;
    • міською спілкою воїнів -інтернаціоналістів;
    • міською спілкою промисловців та підприємців;
    • міською громадською молодіжною організацією;

               - Погоджує мережу загальноосвітніх навчально-виховних та дитячих дошкільних і позашкільних закладів, виходячи з нормативів забезпеченості у сфері освіти.

              - Забезпечує:

    • розробку та реалізацію міських територіальних програм з питань, які входять в його компетенцію;
    • відповідно до закону, розвиток дошкільної освіти та культури, розвиток і вдосконалення мережі освітніх та культурних закладів усіх форм власності.

              - Сприяє:

    • в межах своєї компетенції релігійним організаціям;
    • в межах своєї компетенції роботі творчих спілок, національно-культурних товариств, культурологічних організацій, спортивних федерацій і товариств, молодіжних, жіночих і дитячих та інших громадських організацій;
    • наданню професійним творчим працівникам на пільгових умовах у користування приміщень під майстерні, студії та лабораторії, необхідні для їх творчої діяльності;
    • створенню умов для розвитку культури, сприяння відродженню осередків традиційної народної творчості, національно-культурних традицій населення, художніх промислів і ремесел;

                - роботі творчих спілок, національно-культурних товариств, асоціацій, інших громадських та неприбуткових організацій, які діють у сфері охорони здоров'я, культури, фізкультури і спорту, роботи з молоддю.

    • Вживає заходів щодо:

                - збереження мережі закладів освіти, культури та розробляє прогнози її розвитку, враховує їх при розробці проектів програм соціально-економічного розвитку;

                - запобігання інфекційним захворюванням, епідеміям, епізоотіям та їх ліквідації.

    • - Виконує інші обов'язки, покладені на нього виконавчим комітетом або міським головою.

     

    Завантажити декларацію за 2014р., Завантажити декларацію за 2015р.

 

Серогодська Тетяна Іванівна
Перший заступник міського голови


 

Автобіографія

Серогодська Тетяна Іванівна, народилась 15.02.1970 р. у м. Херсоні.

У 1981 році разом з батьками виїхала до селища Беркакіт Нерюнгринського району Якутської СРС, де навчалася та закінчила загальноосвітню школу №7 та після закінчення школи повернулась до м. Херсон.

В 1988 р. працювала в Суворовському  районному відділі освіти на посаді секретаря-друкарки.

У вересні 1989 року працювала на фармацевтичній фабриці м. Херсона фасовщицею.

У серпні 1992 року вступила на денну форму навчання до Херсонського державного педагогічного інституту на спеціальність «російська мова та література».

У 1993 р. в тому ж інституті вступила на вечірню форму навчання до факультету додаткових спеціальностей на спеціальність «Правознавство».

В 1994 р. перевелася на заочну форму навчання.

У вересні 1994 була прийнята на посаду дізнавача Суворовського РВ ХМУ УМВС України в Херсонській області за вільним наймом.

З квітня 1995 р. по лютий 2000 р. проходила службу в органах внутрішніх справ (Суворовського РВ ХМУ УМВС України в Херсонській області на посаді слідчого).

З грудня 2000 р. по квітень 2001 р. працювала на посаді спеціаліста
І категорії управління житлового господарства Херсонської міської ради.

З липня 2001 р. по червень 2002р. перебувала на обліку в Суворовському районному центрі зайнятості м.Херсона.

З листопада 2002 р. по січень 2008 року, працювала на посаді начальника відділу по взаємодії з громадськістю управління житлового господарства, виконавчого комітету Херсонської міської ради.

З січня 2008 р. по грудень 2008 р. працювала на посаді керівника відділу-юриста у комунальному підприємстві «Дніпровський ХБК».

З грудня 2008 р. по квітень 2009 р. працювала інспектором Інспекції з нагляду за станом житлового фонду при управлінні житлового господарства Херсонської міської ради.

З квітня 2009 р. по жовтень 2010 р. працювала начальником відділу по взаємодії громадськістю Управління житлового господарства Херсонської міської ради.

З квітня 2011 р. по вересень 2011р. працювала у виконавчому комітеті Цюрупинської міської ради на посаді начальника відділу нагляду за станом житлового фонду, благоустрою на торгівлі.

З жовтня 2011р. по жовтень 2012 р. працювала в Юридичному управлінні Євпаторійської міської ради на посаді Головного спеціаліста відділу по роботі з виконавчим комітетом юридичного управління Євпаторійської міської ради.

З листопада 2012 р. до квітня 2014 р. працювала на посаді спеціаліста
І категорії юридичного відділу виконавчого комітету Цюрупинської міської ради.

З квітня 2014 р. по жовтень 2015 р. обіймала посаду заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів, з питань житлово-комунального господарства міста виконавчого комітету Цюрупинської міської ради.

З листопада 2015 р. до липня 2016 р. перебувала на обліку в центрі зайнятості.

Незаміжня.

Основні функції першого заступника міського голови

 

Перший заступник міського голови Виконавчого комітету Олешківської ради:

- здійснює функції і повноваження відповідно до розподілу обов’язків, визначених міським головою і несе відповідальність за стан справ у дорученій сфері перед міським головою, органами виконавчої влади вищого рівня.

- розробляє проекти Програм соціально-економічного та культурного розвитку громади міста у сфері:

  • управління об'єктами комунальної власності (оренда, приватизація);
  • утримання, збереження, обліку, розвитку, режиму роботи комунальних підприємств міста;

-     енергозбереження та розвитку паливно-енергетичного комплексу міста;
-     будівництва;

-    вибору, вилучення, надання земельних ділянок під будівництво;

-    протипожежної безпеки.

- організовує роботу по виконанню Програм (у вищезазначених сферах) соціально - економічного розвитку, в тому числі заступниками міського голови та керівниками комунальних підприємств.

- звітує про хід та результати виконання Програм соціально-економічного
розвитку на засіданнях виконкому та сесіях міської ради згідно плану роботи.

- організовує роботу заступників міського голови, спеціалістів апарату міського

виконкому на виконання Програм соціально-економічного розвитку міста.

- здійснює листування у процесі виконання заходів передбачених Програмою
соціально-економічного розвитку.

- здійснює особистий прийом мешканців міста згідно затвердженого графіку.

- приймає участь у семінарах, нарадах, конференціях, тощо, з метою підготовки та
внесення пропозицій щодо якісного виконання програм соціально-економічного
розвитку та забезпечення збалансованого і ефективного-використання природних,
трудових, фінансових ресурсів.

- постійно підвищує свій професійний рівень, проходить атестацію один раз на 4
роки.

- постійно вивчає передовий досвід роботи інших територіальних громад України та
зарубіжжя з питань, які стосуються його повноважень.

- очолює при виконкомі міської ради роботу постійних комісій:

  • з питань оренди та приватизації;
  • житлово-побутову;

- приймає участь у роботі міжвідомчих комісій та комітетах за дорученням міського голови.

- надає щорічно відомості про доходи та зобов'язання фінансового характеру в
порядку встановленому Законом.


Пивоварова Надія Костянтинівна
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів, з питань житлово - комунального господарства міста 


 

Автобіографія

 
Пивоварова Надія Костянтинівна, народилася 9 квітня 1978 року в м.Цюрупинськ (нині Олешки) Херсонської області. Громадянка України.
У 1995 році закінчила Цюрупинську середню школу № 4.
У 1997 році закінчила ПТУ-31 в м.Цюрупинську та отримала диплом з відзнакою за спеціальністю бухгалтера сільсько-господарського виробництва.
У 2010 році закінчила Приватний вищий навчальний заклад «Єропейськй університет» і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Фінанси» та здобула кваліфікацію – спеціаліст з фінансів.
З 2001 року по 2011 рік працювала на посаді продавець-касир: в ДП «Блізнєци», ЗАО «ТД «Укртат-нафта-Юг», ТОВ «УТН-Восток», ПП «АЛСЕН ПЛЮС», ПП «СЕРВІС СМАЙЛ». З 2012 року по 2013 рік працювала касиром Херсонської обласної філії СП ТОВ «Кершер», згодом була переведена до ТОВ «Восток». З вересня по листопад 2013 року тимчасово не працювала, перебувала на обліку в Цюрупинському районному центрі зайнятості.
З листопада 2013 року по теперішній час працюю у виконавчому комітеті Олешківської міської ради, за цей час обіймала посади спеціаліста І категорії відділу з питань забезпечення життєдіяльності міста, начальника цього ж відділу, 27 квітня 2017 року рішенням двадцять першої чергової сесії Олешківської міської ради затверджена на посаді заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів, з питань житлово-комунального господарства міста.
Заміжня. Разом з чоловіком виховую двох дітей.



Основні функції заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів з питань ЖКГ

 

- Контролює реалізацію державної політики у галузі житлово-комунального, дорожнього господарства міста та екології.

- Контролює управління об'єктами житлово-комунального господарства, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста, контроль за діяльністю підприємств житлово-комунального господарства в частині надання житлово-комунальних послуг, виконання договірних зобов'язань, вимог Закону України «Про житлово-комунальні послуги».

- Контролює здійснення заходів у вирішенні питань водопостачання, відведення та очищення стічних вод.

- Контролює організацію благоустрою населених пунктів Олешківської міської ради, залучення на договірних засадах із цією метою коштів, трудових і матеріально - технічних ресурсів підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності, а також населення; організація озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян.

- Контролює підготовку схем санітарного очищення населених пунктів.

- Контролює організацію  зовнішнього освітлення міста.

- Контролює організацію вирішення питань збирання, транспортування, утилізації та знешкодження побутових відходів, знешкодження та захоронення трупів тварин.

- Здійснює контроль за організацією експлуатації, ремонту, реконструкції зливових та дренажних систем.

- Здійснює контроль забезпечення за утриманням в належному стані кладовищ, інших місць поховання та їх охорони.

- Контролює організацію розробки проектів програм розвитку житлово-комунального, дорожнього господарства, енерго -, тепло-, водопостачання, водовідведення та енергозбереження, а також програм реформування та розвитку відповідних галузей міського господарства, участь у розробці проектів програм економічного та соціального розвитку міста.

- Здійснює проведення робіт, спрямованих на реалізацію та виконання завдань із реформування житлово-комунального господарства м. Олешки

- Координує діяльність підприємств, установ та організацій, розташованих на території міської ради, незалежно від форм власності та підпорядкування, щодо поліпшення благоустрою міста та прилеглих територій.

- Здійснює нагляд за організацією вирішення питань охорони навколишнього природного середовища та забезпечення екологічної безпеки, раціонального використання природних ресурсів.

- Здійснює контроль щодо інформування населення, підприємств, установ та організацій через засоби масової інформації про стан навколишнього природного середовища.

- Контроль за організацією дорожнього руху на території міста комплексних транспортних схем і схем організації дорожнього руху.

- Забезпечення та здійснення контролю за зручними і безпечними умовами руху транспортних засобів шляхом ремонту всього комплексу дорожніх об'єктів.

- Контроль за проведенням поточного та капітального  ремонту доріг підрядними шляховими  підприємствами.

- Контролює підготовку до конкурсів з надання житлово-комунальних послуг.

- Здійснює контроль заходів щодо прийому-передачі об’єктів до комунальної власності міста у встановленому порядку, внесення пропозицій щодо ефективного використання майна комунального господарства.

- Проводить роботу по сприянню створенню об'єднань співвласників багатоквартирних будинків.

- Контролює розроблення планів капітального ремонту житлового фонду.

- Здійснює контроль за проведенням капітального ремонту житлових будинків підприємствами, у відповідності до укладених угод. 

- Приймає участь у розробленні проектів рішень міської ради, виконавчого комітету та розпоряджень міського голови в межах наданих повноважень, здійснення контролю за їх виконанням.

- Контролює розгляд в установленому порядку звернень громадян,вживає заходів щодо вирішення поставлених ними питань.

- Контролює розгляд документів щодо надання  дозволів на експлуатацію об'єкта поводження з небезпечними відходами та підготовка проектів рішень виконавчого комітету.

- Контролює здійснення координації роботи в підпорядкованих підприємствах, що надають житлово-комунальні послуги, на підставах, визначених Законом.

- Контролює ведення в установленому порядку єдиного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов.

- Надає щорічно відомості про доходи та зобов'язання фінансового характеру в порядку встановленому Законом.

- Виконує інші завдання, покладені у межах повноважень міським головою, першим заступником  міського голови.


Петриченко Ольга Миколаївна
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів



 

Автобіографія

 
Народилася 28 червня 1966 року в с. Раденск Цюрупинського району (нині Олешківський район).
Після закінчення Раденської середньої школи у 1983 році поступила до Миколаївського державного педагогічного інституту на факультет історії та права.
У 1988 році, після закінчення ВУЗу працювала у Брилівській ЗОШ вчителем історії, пізніше заступником директора  з виховної роботи.
У квітні  1998 року обрана депутатом  та секретарем Брилівської селищної ради.
Після закінчення строку повноважень у травні 2002 року  призначена  заступником голови Цюрупинської районної  державної адміністрації.
З 2006 року по 2008 роки працювала керівником апарату Цюрупинської районної  державної адміністрації.
На даний час (з грудня  2010 року ) працє заступником Олешківського міського голови з питань діяльності виконавчих органів.
Одружена. Є донька. 



Основні функції заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів

 

           - Здійснює функції і повноваження відповідно до розподілу обов'язків, визначених міським головою і несе відповідальність за стан справ у дорученій сфері перед міським головою, органами виконавчої влади вищого рівня.

          - Координує діяльність:

  • дошкільних навчальних закладів міста;
  • Сагівського будинку культури;
  • міських бібліотек.

          - Контролює виконання державної програми молодіжної політики, реалізацію державної політики в галузі освіти, охорони здоров'я, культури, фізкультури та спорту, материнства і дитинства, сім'ї, дітей та молоді.

           - Здійснює загальне керівництво закладами освіти, культури, тощо, що належать до сфери управління виконкому, їх матеріально-фінансового забезпечення.

          Організовує:

  • медичне обслуговування та харчування у закладах дошкільних навчальних закладах, організацію обліку дітей дошкільного та шкільного віку;
  • роботу по боротьбі з соціальними захворюваннями /СНІДом, венеричними захворюваннями та туберкульозом/.

          Взаємодіє з:

  • районними установами та організаціями;
  • аптеками різних форм власності;
  • обласним соціальними організаціями, розташованими на території міста;
  • міською громадською організацією ветеранів м. Олешки;
  • районною громадською організацією інвалідів «Союз Чорнобиль Україна»;
  • міською спілкою воїнів -інтернаціоналістів;
  • міською спілкою промисловців та підприємців;
  • міською громадською молодіжною організацією;

           - Погоджує мережу загальноосвітніх навчально-виховних та дитячих дошкільних і позашкільних закладів, виходячи з нормативів забезпеченості у сфері освіти.

          - Забезпечує:

  • розробку та реалізацію міських територіальних програм з питань, які входять в його компетенцію;
  • відповідно до закону, розвиток дошкільної освіти та культури, розвиток і вдосконалення мережі освітніх та культурних закладів усіх форм власності.

          - Сприяє:

  • в межах своєї компетенції релігійним організаціям;
  • в межах своєї компетенції роботі творчих спілок, національно-культурних товариств, культурологічних організацій, спортивних федерацій і товариств, молодіжних, жіночих і дитячих та інших громадських організацій;
  • наданню професійним творчим працівникам на пільгових умовах у користування приміщень під майстерні, студії та лабораторії, необхідні для їх творчої діяльності;
  • створенню умов для розвитку культури, сприяння відродженню осередків традиційної народної творчості, національно-культурних традицій населення, художніх промислів і ремесел;

            - роботі творчих спілок, національно-культурних товариств, асоціацій, інших громадських та неприбуткових організацій, які діють у сфері охорони здоров'я, культури, фізкультури і спорту, роботи з молоддю.

  • Вживає заходів щодо:

            - збереження мережі закладів освіти, культури та розробляє прогнози її розвитку, враховує їх при розробці проектів програм соціально-економічного розвитку;

            - запобігання інфекційним захворюванням, епідеміям, епізоотіям та їх ліквідації.

  • - Виконує інші обов'язки, покладені на нього виконавчим комітетом або міським головою.

 

Завантажити декларацію за 2014р., Завантажити декларацію за 2015р.