Розмір шрифту
-+
Колір сайту
Зображення
OnOff
хШановні жителі громади!З метою вивчення побажань жителів Олешківської міської територіальної громади щодо оновлення переліку культурних послуг, які можна отримати в громаді, оновлення закладів культури та організації їх роботи просимо Вас взяти участь у цьому дослідженні та заповнити запропоновану нижче анкету.Результати дослідження будуть використані для створення та організації функціонування центру культурних послуг в громаді. Натисніть тут щоб пройти опитування.


    Про підсумки роботи зі зверненнями громадян


    Інформація

    про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли

    до Олешківської міської військової адміністрації за 2023 рік

    Керівництвом Олешківської міської військової адміністрації відповідно до Законів України «Про звернення громадян», «Про правовий режим воєнного стану», Указів Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» вживаються вичерпні заходи для забезпечення права на звернення мешканців громади.

    Так, протягом 2023 року до міської військової адміністрації надійшло 42 звернення від громадян, при цьому, порушено 45 різноманітних питань, з них - 3 вирішено  позитивно, на 33 надано роз’яснення по суті.

    Всі звернення надійшли електронною поштою.

    У значної частини звернень категорія громадян не зазначена, це – 37 звернень. Від громадян, які вказали у зверненнях категорію та потребують соціального захисту надійшло 5 звернень, зокрема, від:

    • осіб з інвалідністю І, ІІ і ІІІ груп – 2 звернень;
    • членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 3 звернення.

    У більшості звернень громадяни порушували питання соціального захисту (11) - надання гуманітарної та матеріальної допомоги постраждалому населенню внаслідок підриву рф греблі Каховської гідроелектростанції, оформлення допомоги при народження дитини, допомоги по інвалідності.

    Питання житлової політики стосувалися надання допомоги за пошкоджене та зруйноване майно(3).

    Питання аграрної політики і земельних відносин стосувалися надання допомоги за втрачений врожай(1).

    Питання охорони здоров’я стосувалися надання довідки по інвалідності (2).

    До міської військової адміністрації надійшли заяви громадян (3), в яких порушені питання сімейних стосунків, виховання дітей, захисту прав дітей у зв’язку з укладенням правочинів. Для вирішення проблемних питань працівниками служби у справах дітей вжито заходів спільно з працівниками ювенальної поліції, медицини. 

    У зверненні з питань праці і заробітної плати, охорони праці, промислової безпеки порушувалося питання організації роботи освітян на тимчасово окупованій території та виплати заробітної плати (1).

    Звернення з питань діяльності місцевих органів виконавчої влади, стосувалися надання інформації щодо актів ради, зокрема рішень комісії з надання компенсації за пошкоджене чи знищене майно (1).

    Колективних звернень - 1, в якому звернулися представники освіти з тимчасово окупованої території громади.

    Вжито заходів по висвітленню на офіційному сайті, сторінці у мережі Інтернет відомостей про роботу міської військової адміністрації, інформації про події у громаді, інші актуальні питання. Є можливість подати звернення через спеціальний розділ сайту міської ради, на електронну пошту ради чи адміністрації.

    Забезпеченню конституційного права громадян на звернення й надалі приділятиметься особлива увага з боку Олешківської міської військової адміністрації та посадових осіб виконавчого комітету міської ради.


    Звіт про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради за 2021 рік

     

    Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Олешківська міська рада та її виконавчі органи протягом першого півріччя 2021 року здійснювали комплекс заходів, спрямованих на неухильне виконання вимог Закону України "Про звернення громадян", забезпечення реалізації конституційних прав громадян територіальної громади на звернення до органів влади для вирішення актуальних питань життєдіяльності.

    Протягом 2021 року з метою розв’язання своїх проблем до міської ради звернулася 320 осіб, що на 55 осіб більше, ніж у 2020 році. Зростання кількості звернень пов’язано, як із високим рівнем довіри мешканців до керівництва міської ради, так і з розширенням територіальних меж міста шляхом об’єднання в територіальну громаду.

    У звітному періоді найчастіше зверталися мешканці м. Олешки, сіл Козачі Лагері, Кринки, Підстепне, Костогризове, Солонці та Раденська, зокрема, шляхом подання 21 колективного і 299 індивідуальних звернень. Безпосередньо від громадян поштою надійшло 106 звернень, через Офіс Президента України – 1, через інші органи влади – 213.

    У звітному періоді до Олешківської міської ради надійшло 36 повторних звернень, в яких громадяни бажали отримати більш точну (детальну, підсумкову) інформацію з питань, відповідь на які фахівці виконавчих органів Олешківської міської ради надали раніше. Таким чином, повторні звернення є свідченням недостатньо якісного розгляду первинних звернень, надання громадянам відповідей поверхового характеру, що призводило до невдоволення якістю інформацій і направлення додаткових запитів з одного й того ж питання.

    Із загальної кількості звернень 152 вирішено позитивно, на 166 надано роз’яснення, 2 звернення переслано за належністю відповідно до статті
    7 Закону України "Про звернення громадян".

    За тематикою запитань у своїх зверненнях дописувачі порушили 323 питання, що на 59 питань більше, ніж у 2020 році, зокрема щодо:

    • житлово-комунального господарства – 63;
    • екології та природних ресурсів – 32;
    • соціального захисту – 27;
    • аграрної політики і земельних відносин – 21,
    • охорони здоров’я – 17;
    • сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, захист прав дітей – 8;
    • діяльності органів місцевого самоврядування – 7;
    • праці і заробітної плати – 6;
    • житлової політики – 9;
    • транспорту і зв’язку – 8;
    • освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 4;
    • інші –98.

    Очевидно, що найбільш важливими для населення Олешківської територіальної громади є питання житлово-комунального господарства та благоустрою, з яких людей турбує стан справ щодо освітлення вулиць, вивезення твердих побутових відходів, надання населенню якісних послуг комунальними підприємствами, ремонту доріг, улаштування дитячих майданчиків, порушення норм добросусідських відносин, тощо.

    Виконавчі органи Олешківської міської ради працюють над створенням належних умов для участі заявників у перевірці поданих ними звернень. Практикується розгляд звернень громадян відповідними комісіями з виїздом на місця проживання заявників.

    Щодня керівництвом виконавчого комітету міської ради та її виконавчих органів здійснюється прийом громадян як у межах затвердженого графіку прийому громадян, так і по факту відвідування громадянами міської ради. Не допускається жодних випадків відмови громадянам у наданні консультацій і допомоги у вирішенні питань, з якими вони звертаються до посадових осіб органу місцевого самоврядування. Так само організована робота й старостами безпосередньо в сільських населених пунктах громади. Також, для надання допомоги громадянам, забезпечено функціонування «гарячої лінії» телефонного зв’язку Олешківської міської ради.

    У продовж 2021 року за участю міського голови у прямий ефір вийшло 15 відеопередач «Постав запитання міському голові».

    Робота зі зверненнями громадян є одним із пріоритетних напрямків діяльності виконавчих органів Олешківської міської ради, питання створення належних умов для реалізації громадянами права на звернення знаходиться на особистому контролі міського голови та його заступників, старост громади.

    Головний спеціаліст загального відділу виконавчого комітету

     

    Олена ОСТРОВСЬКА




    Звіт про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради за перше півріччя 2021 року

    Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Олешківська міська рада та її виконавчі органи протягом першого півріччя 2021 року здійснювали комплекс заходів, спрямованих на неухильне виконання вимог Закону України "Про звернення громадян", забезпечення реалізації конституційних прав громадян територіальної громади на звернення до органів влади для вирішення актуальних питань життєдіяльності.

    Протягом першого півріччя 2021 року з метою розв’язання своїх проблем до міської ради звернулася 131 особа, що на 40 осіб, або на 44% більше, ніж у першому півріччі  2020 року. Зростання кількості звернень пов’язано як із високим рівнем довіри мешканців до новообраного керівництва міської ради, так і з розширенням територіальних меж міста шляхом об’єднання в територіальну громаду.

    У звітному періоді найчастіше зверталися мешканці м. Олешки, сіл Козачі Лагері, Кринки, Підстепне, Костогризове, Солонці та Раденська, зокрема, шляхом подання 9 колективних і 122 індивідуальних звернень. Безпосередньо від громадян поштою надійшло 57 звернень, через Офіс Президента України – 1, через інші органи влади – 73.

    У звітному періоді до Олешківської міської ради надійшло 33 повторних звернення, в яких громадяни бажали отримати більш точну (детальну, підсумкову) інформацію з питань, відповідь на які фахівці виконавчих органів Олешківської міської ради надали раніше. Таким чином, повторні звернення є свідченням недостатньо якісного розгляду первинних звернень, надання громадянам відповідей поверхового характеру, що призводило до невдоволення якістю інформацій і направлення додаткових запитів з одного й того ж питання.

    Із загальної кількості звернень 48 вирішено позитивно, на 43 надано роз’яснення, 2 звернення переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян".

    За тематикою запитань у своїх зверненнях дописувачі порушили 134 питання, що на 43 питання більше, ніж у січні – червні 2020 року, зокрема щодо:

    • житлово-комунального господарства – 33;
    • екології та природних ресурсів – 17;
    • соціального захисту – 13;
    • аграрної політики і земельних відносин – 9,
    • охорони здоров’я – 8;
    • сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, захист прав дітей – 6;
    • діяльності органів місцевого самоврядування – 6;
    • праці і заробітної плати – 5;
    • житлової політики – 5;
    • транспорту і зв’язку – 2;
    • освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 1;
    • інші –23.

    Очевидно, що найбільш важливими для населення Олешківської територіальної громади є питання житлово-комунального господарства та благоустрою (24,6%), з яких людей турбує стан справ щодо освітлення вулиць, вивезення твердих побутових відходів, надання населенню якісних послуг комунальними підприємствами, ремонту доріг, улаштування дитячих майданчиків, порушення норм добросусідських відносин тощо.

    Виконавчі органи Олешківської міської ради працюють над створенням належних умов для участі заявників у перевірці поданих ними звернень. Практикується розгляд звернень громадян відповідними комісіями з виїздом на місця проживання заявників.

    Щодня керівництвом виконавчого комітету міської ради та її виконавчих органів здійснюється прийом громадян як у межах затвердженого графіку прийому громадян, так і по факту відвідування громадянами міської ради. Не допускається жодних випадків відмови громадянам у наданні консультацій і допомоги у вирішенні питань, з якими вони звертаються до посадових осіб органу місцевого самоврядування. Так само організована робота й старостами безпосередньо в сільських населених пунктах громади.

    У продовж першого півріччя 2021 року за участю міського голови у прямий ефір вийшло 7 відеопередач «Постав запитання міському голові».

    Робота зі зверненнями громадян є одним із пріоритетних напрямків діяльності виконавчих органів Олешківської міської ради, питання створення належних умов для реалізації громадянами права на звернення знаходиться на особистому контролі міського голови та його заступників, старост громади.

     

    Головний спеціаліст загального відділу виконавчого комітету

     

    Олена ОСТРОВСЬКА

     

     

Про підсумки роботи зі зверненнями громадян


Інформація

про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли

до Олешківської міської військової адміністрації за 2023 рік

Керівництвом Олешківської міської військової адміністрації відповідно до Законів України «Про звернення громадян», «Про правовий режим воєнного стану», Указів Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» вживаються вичерпні заходи для забезпечення права на звернення мешканців громади.

Так, протягом 2023 року до міської військової адміністрації надійшло 42 звернення від громадян, при цьому, порушено 45 різноманітних питань, з них - 3 вирішено  позитивно, на 33 надано роз’яснення по суті.

Всі звернення надійшли електронною поштою.

У значної частини звернень категорія громадян не зазначена, це – 37 звернень. Від громадян, які вказали у зверненнях категорію та потребують соціального захисту надійшло 5 звернень, зокрема, від:

  • осіб з інвалідністю І, ІІ і ІІІ груп – 2 звернень;
  • членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 3 звернення.

У більшості звернень громадяни порушували питання соціального захисту (11) - надання гуманітарної та матеріальної допомоги постраждалому населенню внаслідок підриву рф греблі Каховської гідроелектростанції, оформлення допомоги при народження дитини, допомоги по інвалідності.

Питання житлової політики стосувалися надання допомоги за пошкоджене та зруйноване майно(3).

Питання аграрної політики і земельних відносин стосувалися надання допомоги за втрачений врожай(1).

Питання охорони здоров’я стосувалися надання довідки по інвалідності (2).

До міської військової адміністрації надійшли заяви громадян (3), в яких порушені питання сімейних стосунків, виховання дітей, захисту прав дітей у зв’язку з укладенням правочинів. Для вирішення проблемних питань працівниками служби у справах дітей вжито заходів спільно з працівниками ювенальної поліції, медицини. 

У зверненні з питань праці і заробітної плати, охорони праці, промислової безпеки порушувалося питання організації роботи освітян на тимчасово окупованій території та виплати заробітної плати (1).

Звернення з питань діяльності місцевих органів виконавчої влади, стосувалися надання інформації щодо актів ради, зокрема рішень комісії з надання компенсації за пошкоджене чи знищене майно (1).

Колективних звернень - 1, в якому звернулися представники освіти з тимчасово окупованої території громади.

Вжито заходів по висвітленню на офіційному сайті, сторінці у мережі Інтернет відомостей про роботу міської військової адміністрації, інформації про події у громаді, інші актуальні питання. Є можливість подати звернення через спеціальний розділ сайту міської ради, на електронну пошту ради чи адміністрації.

Забезпеченню конституційного права громадян на звернення й надалі приділятиметься особлива увага з боку Олешківської міської військової адміністрації та посадових осіб виконавчого комітету міської ради.


Звіт про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради за 2021 рік

 

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Олешківська міська рада та її виконавчі органи протягом першого півріччя 2021 року здійснювали комплекс заходів, спрямованих на неухильне виконання вимог Закону України "Про звернення громадян", забезпечення реалізації конституційних прав громадян територіальної громади на звернення до органів влади для вирішення актуальних питань життєдіяльності.

Протягом 2021 року з метою розв’язання своїх проблем до міської ради звернулася 320 осіб, що на 55 осіб більше, ніж у 2020 році. Зростання кількості звернень пов’язано, як із високим рівнем довіри мешканців до керівництва міської ради, так і з розширенням територіальних меж міста шляхом об’єднання в територіальну громаду.

У звітному періоді найчастіше зверталися мешканці м. Олешки, сіл Козачі Лагері, Кринки, Підстепне, Костогризове, Солонці та Раденська, зокрема, шляхом подання 21 колективного і 299 індивідуальних звернень. Безпосередньо від громадян поштою надійшло 106 звернень, через Офіс Президента України – 1, через інші органи влади – 213.

У звітному періоді до Олешківської міської ради надійшло 36 повторних звернень, в яких громадяни бажали отримати більш точну (детальну, підсумкову) інформацію з питань, відповідь на які фахівці виконавчих органів Олешківської міської ради надали раніше. Таким чином, повторні звернення є свідченням недостатньо якісного розгляду первинних звернень, надання громадянам відповідей поверхового характеру, що призводило до невдоволення якістю інформацій і направлення додаткових запитів з одного й того ж питання.

Із загальної кількості звернень 152 вирішено позитивно, на 166 надано роз’яснення, 2 звернення переслано за належністю відповідно до статті
7 Закону України "Про звернення громадян".

За тематикою запитань у своїх зверненнях дописувачі порушили 323 питання, що на 59 питань більше, ніж у 2020 році, зокрема щодо:

  • житлово-комунального господарства – 63;
  • екології та природних ресурсів – 32;
  • соціального захисту – 27;
  • аграрної політики і земельних відносин – 21,
  • охорони здоров’я – 17;
  • сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, захист прав дітей – 8;
  • діяльності органів місцевого самоврядування – 7;
  • праці і заробітної плати – 6;
  • житлової політики – 9;
  • транспорту і зв’язку – 8;
  • освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 4;
  • інші –98.

Очевидно, що найбільш важливими для населення Олешківської територіальної громади є питання житлово-комунального господарства та благоустрою, з яких людей турбує стан справ щодо освітлення вулиць, вивезення твердих побутових відходів, надання населенню якісних послуг комунальними підприємствами, ремонту доріг, улаштування дитячих майданчиків, порушення норм добросусідських відносин, тощо.

Виконавчі органи Олешківської міської ради працюють над створенням належних умов для участі заявників у перевірці поданих ними звернень. Практикується розгляд звернень громадян відповідними комісіями з виїздом на місця проживання заявників.

Щодня керівництвом виконавчого комітету міської ради та її виконавчих органів здійснюється прийом громадян як у межах затвердженого графіку прийому громадян, так і по факту відвідування громадянами міської ради. Не допускається жодних випадків відмови громадянам у наданні консультацій і допомоги у вирішенні питань, з якими вони звертаються до посадових осіб органу місцевого самоврядування. Так само організована робота й старостами безпосередньо в сільських населених пунктах громади. Також, для надання допомоги громадянам, забезпечено функціонування «гарячої лінії» телефонного зв’язку Олешківської міської ради.

У продовж 2021 року за участю міського голови у прямий ефір вийшло 15 відеопередач «Постав запитання міському голові».

Робота зі зверненнями громадян є одним із пріоритетних напрямків діяльності виконавчих органів Олешківської міської ради, питання створення належних умов для реалізації громадянами права на звернення знаходиться на особистому контролі міського голови та його заступників, старост громади.

Головний спеціаліст загального відділу виконавчого комітету

 

Олена ОСТРОВСЬКА




Звіт про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради за перше півріччя 2021 року

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Олешківська міська рада та її виконавчі органи протягом першого півріччя 2021 року здійснювали комплекс заходів, спрямованих на неухильне виконання вимог Закону України "Про звернення громадян", забезпечення реалізації конституційних прав громадян територіальної громади на звернення до органів влади для вирішення актуальних питань життєдіяльності.

Протягом першого півріччя 2021 року з метою розв’язання своїх проблем до міської ради звернулася 131 особа, що на 40 осіб, або на 44% більше, ніж у першому півріччі  2020 року. Зростання кількості звернень пов’язано як із високим рівнем довіри мешканців до новообраного керівництва міської ради, так і з розширенням територіальних меж міста шляхом об’єднання в територіальну громаду.

У звітному періоді найчастіше зверталися мешканці м. Олешки, сіл Козачі Лагері, Кринки, Підстепне, Костогризове, Солонці та Раденська, зокрема, шляхом подання 9 колективних і 122 індивідуальних звернень. Безпосередньо від громадян поштою надійшло 57 звернень, через Офіс Президента України – 1, через інші органи влади – 73.

У звітному періоді до Олешківської міської ради надійшло 33 повторних звернення, в яких громадяни бажали отримати більш точну (детальну, підсумкову) інформацію з питань, відповідь на які фахівці виконавчих органів Олешківської міської ради надали раніше. Таким чином, повторні звернення є свідченням недостатньо якісного розгляду первинних звернень, надання громадянам відповідей поверхового характеру, що призводило до невдоволення якістю інформацій і направлення додаткових запитів з одного й того ж питання.

Із загальної кількості звернень 48 вирішено позитивно, на 43 надано роз’яснення, 2 звернення переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян".

За тематикою запитань у своїх зверненнях дописувачі порушили 134 питання, що на 43 питання більше, ніж у січні – червні 2020 року, зокрема щодо:

  • житлово-комунального господарства – 33;
  • екології та природних ресурсів – 17;
  • соціального захисту – 13;
  • аграрної політики і земельних відносин – 9,
  • охорони здоров’я – 8;
  • сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, захист прав дітей – 6;
  • діяльності органів місцевого самоврядування – 6;
  • праці і заробітної плати – 5;
  • житлової політики – 5;
  • транспорту і зв’язку – 2;
  • освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 1;
  • інші –23.

Очевидно, що найбільш важливими для населення Олешківської територіальної громади є питання житлово-комунального господарства та благоустрою (24,6%), з яких людей турбує стан справ щодо освітлення вулиць, вивезення твердих побутових відходів, надання населенню якісних послуг комунальними підприємствами, ремонту доріг, улаштування дитячих майданчиків, порушення норм добросусідських відносин тощо.

Виконавчі органи Олешківської міської ради працюють над створенням належних умов для участі заявників у перевірці поданих ними звернень. Практикується розгляд звернень громадян відповідними комісіями з виїздом на місця проживання заявників.

Щодня керівництвом виконавчого комітету міської ради та її виконавчих органів здійснюється прийом громадян як у межах затвердженого графіку прийому громадян, так і по факту відвідування громадянами міської ради. Не допускається жодних випадків відмови громадянам у наданні консультацій і допомоги у вирішенні питань, з якими вони звертаються до посадових осіб органу місцевого самоврядування. Так само організована робота й старостами безпосередньо в сільських населених пунктах громади.

У продовж першого півріччя 2021 року за участю міського голови у прямий ефір вийшло 7 відеопередач «Постав запитання міському голові».

Робота зі зверненнями громадян є одним із пріоритетних напрямків діяльності виконавчих органів Олешківської міської ради, питання створення належних умов для реалізації громадянами права на звернення знаходиться на особистому контролі міського голови та його заступників, старост громади.

 

Головний спеціаліст загального відділу виконавчого комітету

 

Олена ОСТРОВСЬКА