Щорічна перереєстрація квартирного обліку



    Щорічна перереєстрація квартирного обліку


    Голові Олешківської міської ради

    Воронову Д.М.

    ______________________________________

    (П.І.Б.)

    м. Олешки, вул. ________________________

    буд. _____, корп. (секц.)_____, кім. (блок)_____

    (адреса)

    Тел.р. ___________________________

    Тел.д. ___________________________

    Моб.т.___________________________

    ЗАЯВА

     

             Прошу розглянути моє питання на засіданні житлово-побутової комісії щодо щорічної перереєстрації на квартирний облік, в зв’язку з                                   (відсутністю власного житла, включити (виключити) до складу сім’ї) ________________________________________________________________________________

    (вказати  іншу причину та підтверджуючи документи)

    Склад сім’ї - ___ осіб: (дружина, чоловік, неповнолітні діти):

    ____________________________________________________________________

    Наявність пільг: ______________________________________________________

    Я, ________(П.І.Б.)_____________ надаю згоду на перевірку про наявність або відсутність в мене та членів сім’ї особистого нерухомого майна.

    Я, ________П.І.Б._______, надаю згоду на збір та обробку персональних даних.

    Мені надано роз’яснення щодо необхідності щорічної перереєстрації  на квартирний облік.

    Перелік документів додаю:

    1. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру про відсутність/наявність особистого нерухомого майна (усіх членів сім’ї) відділ ЖКХ.;
    2. Довідка (ф-№ 13) - якщо будинок при собі домова книга, технічний паспорт) (отримується в міській раді у спеціаліста відділу державної реєстрації та надання адміністративних послуг);
    3. Довідка з місця роботи (навчання), копія пенсійного посвідчення
    4. Довідка про пільги (якщо є): копія витягу МСЕК по інв., статус дитини, багатодітна родина, одинока мати, учасник бойових дій, вчитель з багаторічним стажем, ветеран та  інші документи, що підтверджують  право на пільги.
    5. Копії паспортів з реєстрацією.
    6. Копії Ідентифікаційних кодів.
    7. Копії свідоцтв про народження дітей (діти до 14 років), про одруження, розірвання шлюбу, зміна прізвища, тощо.
    8. Копію ордеру, договору, свідоцтва права власності за місцем реєстрації.
    9. Копію технічного паспорту за місцем реєстрації.

    ____________                                                                                                 ___________

             (дата)                                                                                                        (підпис)

     

    В разі необхідності, до заяви додаються документи, перелік яких встановлюється безпосередньо на прийомі у відділі. Оригінали документів мати при собі або завірені належним чином, в разі надіслання поштою. Прийомні дні вівторок, четвер з 9.00 до 15.00 год., перерва з 12.00 до 13.00 год. Довідки за телефоном 2-28-62.







    Читайте також:
    18.02.19 День святого Валентина в Олешківській бібліотеці №2

    15.02.19 В Олешках відзначили день виводу військ з Афганістану та вшанували учасників бойових дій

    15.02.19 Звернення Молодіжної ради до підприємців м.Олешки

    14.02.19 В Олешках удосконалюють зовнішне освітлення

    13.02.19 Олешки! Майбутнє нашої природи в наших руках

    12.02.19 Дякуємо всім хто долучився до акції «Ні! поліетиленовому пакету»

    11.02.19 В Олешках продовжується допомога хворим на туберкульоз

    11.02.19 Олешківська міська рада підтримує хворих на ВІЛ-інфекції

    11.02.19 Олешківська міська бібліотека №2 та Сагівська сільська бібліотека долучились до акції – «НІ!

    07.02.19 Про перенесення робочих днів у 2019 році

Телефон гарячої лінії 2-13-09
з 8:00 до 17:00 по будням

ОСТАННІ НОВИНИ
Подія дня
популярне

Щорічна перереєстрація квартирного обліку



Щорічна перереєстрація квартирного обліку


Голові Олешківської міської ради

Воронову Д.М.

______________________________________

(П.І.Б.)

м. Олешки, вул. ________________________

буд. _____, корп. (секц.)_____, кім. (блок)_____

(адреса)

Тел.р. ___________________________

Тел.д. ___________________________

Моб.т.___________________________

ЗАЯВА

 

         Прошу розглянути моє питання на засіданні житлово-побутової комісії щодо щорічної перереєстрації на квартирний облік, в зв’язку з                                   (відсутністю власного житла, включити (виключити) до складу сім’ї) ________________________________________________________________________________

(вказати  іншу причину та підтверджуючи документи)

Склад сім’ї - ___ осіб: (дружина, чоловік, неповнолітні діти):

____________________________________________________________________

Наявність пільг: ______________________________________________________

Я, ________(П.І.Б.)_____________ надаю згоду на перевірку про наявність або відсутність в мене та членів сім’ї особистого нерухомого майна.

Я, ________П.І.Б._______, надаю згоду на збір та обробку персональних даних.

Мені надано роз’яснення щодо необхідності щорічної перереєстрації  на квартирний облік.

Перелік документів додаю:

  1. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру про відсутність/наявність особистого нерухомого майна (усіх членів сім’ї) відділ ЖКХ.;
  2. Довідка (ф-№ 13) - якщо будинок при собі домова книга, технічний паспорт) (отримується в міській раді у спеціаліста відділу державної реєстрації та надання адміністративних послуг);
  3. Довідка з місця роботи (навчання), копія пенсійного посвідчення
  4. Довідка про пільги (якщо є): копія витягу МСЕК по інв., статус дитини, багатодітна родина, одинока мати, учасник бойових дій, вчитель з багаторічним стажем, ветеран та  інші документи, що підтверджують  право на пільги.
  5. Копії паспортів з реєстрацією.
  6. Копії Ідентифікаційних кодів.
  7. Копії свідоцтв про народження дітей (діти до 14 років), про одруження, розірвання шлюбу, зміна прізвища, тощо.
  8. Копію ордеру, договору, свідоцтва права власності за місцем реєстрації.
  9. Копію технічного паспорту за місцем реєстрації.

____________                                                                                                 ___________

         (дата)                                                                                                        (підпис)

 

В разі необхідності, до заяви додаються документи, перелік яких встановлюється безпосередньо на прийомі у відділі. Оригінали документів мати при собі або завірені належним чином, в разі надіслання поштою. Прийомні дні вівторок, четвер з 9.00 до 15.00 год., перерва з 12.00 до 13.00 год. Довідки за телефоном 2-28-62.







Читайте також:
18.02.19 День святого Валентина в Олешківській бібліотеці №2

15.02.19 В Олешках відзначили день виводу військ з Афганістану та вшанували учасників бойових дій

15.02.19 Звернення Молодіжної ради до підприємців м.Олешки

14.02.19 В Олешках удосконалюють зовнішне освітлення

13.02.19 Олешки! Майбутнє нашої природи в наших руках

12.02.19 Дякуємо всім хто долучився до акції «Ні! поліетиленовому пакету»

11.02.19 В Олешках продовжується допомога хворим на туберкульоз

11.02.19 Олешківська міська рада підтримує хворих на ВІЛ-інфекції

11.02.19 Олешківська міська бібліотека №2 та Сагівська сільська бібліотека долучились до акції – «НІ!

07.02.19 Про перенесення робочих днів у 2019 році