Розмір шрифту
-+
Колір сайту
Зображення
OnOff

    Оголошується конкурс на заміщення вакантних посад: (центр надання адміністративних послуг)



    ОГОЛОШЕННЯ

     

    Виконавчий комітет Олешківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

    • начальника центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Олешківської міської ради;
    • адміністратора центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Олешківської міської ради (2 посади);
    • державного реєстратора відділу державної реєстрації центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Олешківської міської ради (2 посади).

    До участі в конкурсі на заміщення вакантних посад начальника центру та державних реєстраторів допускаються громадяни України, які мають: вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра за спеціальністю правознавство та Сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації, отриманий в установленому законодавством порядку (для державних реєстраторів, які здійснюють реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень); вільно володіють державною мовою; вміють працювати на персональному комп'ютері; та стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років на посаду начальника, та не менше 1 року на посаду державного реєстратора.

    До участі в конкурсі на заміщення вакантних посад адміністратора допускаються громадяни України, які мають: вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра вільно володіють державною мовою; вміють працювати на персональному комп'ютері; та стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року.

    Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

    • заяву про участь у конкурсі;
    • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
    • дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
    • копії документів про освіту;
    • копію документа, який посвідчує особу;
    • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
    • особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеномуЗаконом України «Про запобігання корупції» (електронна декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання   фінансового характеру за минулий рік за встановленою формою, заповнюється власноруч за допомогою власного електронного цифрового підпису (ЕЦП) або BankID, одного з банків, який підтримує відповідну функцію, розміщена на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК), за адресою nazk.gov.ua)

    Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

    Довідкова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається за адресою: 75100 Херсонська область м.Олешки, вул.Гвардійська, 30 або телефоном (05542) 2 11 94.







    Читайте також:
    25.01.21 Олешківська громада готується прийняти "позастатутне" майно

    25.01.21 ОПЕРАТИВНА ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО СИТУАЦІЇ З ПОШИРЕННЯМ COVID-19 НА ТЕРИТОРІЇ ОЛЕШКІВСЬКОЇ

    22.01.21 Відбулося засідання виконкому Олешківської міськради

    22.01.21 Національний конкурс «Благодійна Україна – 2020»

    22.01.21 Стартувала деклараційна кампанія – 2021!

    22.01.21 День Соборності України відзначили в Олешках

    22.01.21 ДЕНЬ СОБОРНОСТІ - СВЯТО ЄДНАННЯ: СВЯТКОВИЙ КАЛЕНДАР

    22.01.21 Україна – Соборна держава

    22.01.21 "СОБОРНА. ВІЛЬНА. НЕПОДІЛЬНА": ІСТОРИЧНИЙ БІБЛІО-МЕДІА-ОГЛЯД

    22.01.21 День Соборності України в Олешківських бібліотеках

Телефон гарячої лінії 2-24-51
з 8:00 до 17:00 по будням

ОСТАННІ НОВИНИ
Подія дня
популярне

Оголошується конкурс на заміщення вакантних посад: (центр надання адміністративних послуг)



ОГОЛОШЕННЯ

 

Виконавчий комітет Олешківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

  • начальника центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Олешківської міської ради;
  • адміністратора центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Олешківської міської ради (2 посади);
  • державного реєстратора відділу державної реєстрації центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Олешківської міської ради (2 посади).

До участі в конкурсі на заміщення вакантних посад начальника центру та державних реєстраторів допускаються громадяни України, які мають: вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра за спеціальністю правознавство та Сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації, отриманий в установленому законодавством порядку (для державних реєстраторів, які здійснюють реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень); вільно володіють державною мовою; вміють працювати на персональному комп'ютері; та стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років на посаду начальника, та не менше 1 року на посаду державного реєстратора.

До участі в конкурсі на заміщення вакантних посад адміністратора допускаються громадяни України, які мають: вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра вільно володіють державною мовою; вміють працювати на персональному комп'ютері; та стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі;
  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  • копії документів про освіту;
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
  • особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеномуЗаконом України «Про запобігання корупції» (електронна декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання   фінансового характеру за минулий рік за встановленою формою, заповнюється власноруч за допомогою власного електронного цифрового підпису (ЕЦП) або BankID, одного з банків, який підтримує відповідну функцію, розміщена на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК), за адресою nazk.gov.ua)

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.

Довідкова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається за адресою: 75100 Херсонська область м.Олешки, вул.Гвардійська, 30 або телефоном (05542) 2 11 94.







Читайте також:
25.01.21 Олешківська громада готується прийняти "позастатутне" майно

25.01.21 ОПЕРАТИВНА ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО СИТУАЦІЇ З ПОШИРЕННЯМ COVID-19 НА ТЕРИТОРІЇ ОЛЕШКІВСЬКОЇ

22.01.21 Відбулося засідання виконкому Олешківської міськради

22.01.21 Національний конкурс «Благодійна Україна – 2020»

22.01.21 Стартувала деклараційна кампанія – 2021!

22.01.21 День Соборності України відзначили в Олешках

22.01.21 ДЕНЬ СОБОРНОСТІ - СВЯТО ЄДНАННЯ: СВЯТКОВИЙ КАЛЕНДАР

22.01.21 Україна – Соборна держава

22.01.21 "СОБОРНА. ВІЛЬНА. НЕПОДІЛЬНА": ІСТОРИЧНИЙ БІБЛІО-МЕДІА-ОГЛЯД

22.01.21 День Соборності України в Олешківських бібліотеках