- начальника центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Олешківської міської ради;
- адміністратора центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Олешківської міської ради (2 посади);
- державного реєстратора відділу державної реєстрації центру надання адміністративних послуг виконавчого комітету Олешківської міської ради (2 посади).
- заяву про участь у конкурсі;
- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
- копії документів про освіту;
- копію документа, який посвідчує особу;
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
- особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеномуЗаконом України «Про запобігання корупції» (електронна декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік за встановленою формою, заповнюється власноруч за допомогою власного електронного цифрового підпису (ЕЦП) або BankID, одного з банків, який підтримує відповідну функцію, розміщена на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК), за адресою nazk.gov.ua)
Оголошується конкурс на заміщення вакантних посад: (центр надання адміністративних послуг)
ОГОЛОШЕННЯ
Виконавчий комітет Олешківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
До участі в конкурсі на заміщення вакантних посад начальника центру та державних реєстраторів допускаються громадяни України, які мають: вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра за спеціальністю правознавство та Сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації, отриманий в установленому законодавством порядку (для державних реєстраторів, які здійснюють реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень); вільно володіють державною мовою; вміють працювати на персональному комп'ютері; та стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років на посаду начальника, та не менше 1 року на посаду державного реєстратора.
До участі в конкурсі на заміщення вакантних посад адміністратора допускаються громадяни України, які мають: вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра вільно володіють державною мовою; вміють працювати на персональному комп'ютері; та стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.
Довідкова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається за адресою: 75100 Херсонська область м.Олешки, вул.Гвардійська, 30 або телефоном (05542) 2 11 94.
Читайте також:
Олешківська громада готується прийняти "позастатутне" майноОПЕРАТИВНА ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО СИТУАЦІЇ З ПОШИРЕННЯМ COVID-19 НА ТЕРИТОРІЇ ОЛЕШКІВСЬКОЇ
Відбулося засідання виконкому Олешківської міськради
Національний конкурс «Благодійна Україна – 2020»
Стартувала деклараційна кампанія – 2021!
День Соборності України відзначили в Олешках
ДЕНЬ СОБОРНОСТІ - СВЯТО ЄДНАННЯ: СВЯТКОВИЙ КАЛЕНДАР
Україна – Соборна держава
"СОБОРНА. ВІЛЬНА. НЕПОДІЛЬНА": ІСТОРИЧНИЙ БІБЛІО-МЕДІА-ОГЛЯД
День Соборності України в Олешківських бібліотеках
ОСТАННІ НОВИНИ
Подія дня
ОПЕРАТИВНА ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО СИТУАЦІЇ З ПОШИРЕННЯМ COVID-19 НА ТЕРИТОРІЇ
За останню добу на території Олешківської громади зафіксовано 4 нових лаболаторно підтверджених випадки захворювання на COVID-19.
Детальніше
популярне
вологість:
тиск:
вітер: